♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 26 april 2011 17:29

Shooheyy läsare, sorry att jah inte bloggat men jag har gjort två vidioes men de går typ inte att ladda upp, ska göra kortare imorrn. Jaja men ida har jag typ bah vart i skolan och tråk! <33 Jo jag och kammiz ska inte till stan imorrn ändrade planer. Och på torsdah ska inte hanna till mejj heller =(( för jag ska på fheZzt.

Ja ikväll blir det bah mys med mamma och pontus!

Ha det göttast! //Zanni

Av Zanni - 25 april 2011 19:48

Chaa! Azzå jag har vart på ridningen medans videion laddat men inget har hänt kommer ett nytt imorrn istället eller i övermorrn får se... Jo jag kom juh nyss hem från ridningen jag red på maja värdens piggast haha! Jo på torsdag ska thyp Kartzy hem till mejj vi ska ha lite flumm thyp... Och på onsdag ska jah fråga kammiz om vi kan åka till stan och typ shoppa elr nåt? Jaja nu ska jag gå och äta så ni får ha en bra kväll för detta blir sista för ida =((

Puzzz

// Zanni<33

   Kolla mitt nyastädade fin fina rum! <33

Av Zanni - 25 april 2011 17:23

Shooheyy videio påväg den bah laddar så snart kommer det! Bra va? Jo jag har redan fått två komentarer om att jag härar tiepaamandahh med sweriges stolthet men hallå hennes blogg e juh fan as stor jag heter det mer på skämt för att jag tycker hennes blogg e så söt! Så kom igen sluta klaga!!!!

   haha bild efter sminkningen medans ni väntar! <33

Av Zanni - 25 april 2011 11:57

Shoohoo, ligger och tittar på hjälp medans jag väntar på Elliz. Jävligt tråkigt ja... inget mer händer. 

Pusss

fucking tråkig!!! 

Av Zanni - 25 april 2011 08:55

Morron bloggen, ida blir det mamma igen och ny sminkvideo eftersom den här sög eftersom att jag inte sminkar mejj så. Jo jag behöver er hjälp är jag SNYGG eller är jag FUL!?? Jag vill veta så svara, igår på erikstadsbadet var det as kul vi gjorde typ allt utom att motions simma men det gjorde pappa. Imorrn blir det skola igen =(( så tråkigt azzå. Jaja ida vet jag inte mkt mer än att jag ska till mamma vi ska väl göra nåt kul, men jag bloggar senare! <33

Pusss! <33

//Zanni  Nyvaken! Haha ser ni mitt hår när jag kommer till mamma mååste jag plattahåret juh! <333

Av Zanni - 24 april 2011 11:58

Nu ska vi snart dra iväg snacka nyss med elliz! Ville bah säga det! <3

Pusss! <33

   Jag vill ha min PLATTTÅNG!

Av Zanni - 24 april 2011 11:20

Hej jag har fått massa mail om att ni inte har förstått min TÄVLING! Jo nu ska jag förklara att det går till så att: Ni skriver en fråga till mejj i fråge rutan där ska det stå: HEJ JAG VILL VARA MED I TÄVLINGEN VECKANS BLOGG! och sen eran blogglänk! Sen klart ni är med i tävlingen! <33

Av Zanni - 24 april 2011 09:37

Hej bloggen som jag sa igår så ska jag till erikstads badet ida med Elliz och pappa. Sen vet jag inte vad som händer kanske pappa har tänkt något vet inte men jag skriver sen. Jag har glömt min kamera hos mamma så sorry om ni får dåliga bilder men de är tagna med min mobil. Jo jag glöm inte tävlingen va gärna med och tävla det skulle va så kul att få utse veckansblogg. Igår var det ju super varmt kändes som thyp sommer eller nåt? Tyckte inte ni det jag gick runt bararmad typ hela dan. 

Ja men nu ska jag äta frukost och sen ska vi typ sticka.

Pusss! <3

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards