♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 20 april 2011 08:47

Detta fick jag av min snälla mamma!   Detta söt gula lilla sommar linne!

Cubus!

  Lite inzoomning! Sött va?

  Läppglans hon inte änvänt!

Facestockholm!


Av Zanni - 20 april 2011 08:32

Imorse vaknade jag super tidigt klockan 7!!! Men det var för att jag gick och la mejj så tidigt redan vid 10 tiden. Ja och sorry att jag inte bloggade igår men jag han tyvärr inte. Ja jag, Kratzy och Petro åkte in till stan igår jag fikade bara shoppade inget men senare fick jag två grejor av mamma! Visar bild snart! Ja och ida kommer ELLIZ min älzkade elliz vi ska bo i lillstugan tyvärr finns det inget internet där så vi kommer inte kunna blogga därifrån men jag ska ta lite bilder! Ja annars finns det inte så mkt mer...??? Hmm... måste tänka!!!! Jo elliz har köpt GULA converse snyggt va? Juste ser ni men nya header vad tycks??? Snygg va ganska lik den gamla men lite ändring ge den en HIZZ! elr en diss. Jo har fixat mina naglar de är as snygga de är knall rosa med lila/rosa skimmer! Mammma fixade de hon är as duktig! Aaa det var väl det

// Puzz Zanni

Av Zanni - 18 april 2011 19:49

Shoo bloggizar, nu e jag hemma jag och mamma har ju vart i stan och shoppat! Ja min dag har vart bra har ju som sakt vart i stan på ridningen och med kompisar. Ikväll vet jag inte vad som händer vi får väl se??? Nåt tips typ på tve eller nåt? Hehe skriv komentar! Ja här kommer alla bilder på sakerna! Jo det hade inte med amrikanska så jag kunde inte köpa båda =(((

   Svart linne med lite spets högst uppe!

H&M 79 kr.

   Likadant som det svarta fast vitt!

H&M: 79 kr.

   Kofta från SUPER DUPER BRAA REAN!

H&M: 75 kr.

   Vita converse!

Stadium: 549 kr.

 

Nicole jeans

KappAhl: 249 kr.

WAAAHOO jag kom ihåg ALLA priserna med liiite hjälp av prislapparna hihhi!  

Av Zanni - 17 april 2011 20:50

Ja nu e jag ju här hoz klara devi och särla, och ja som ni vet har jag lite sova borta fobi. Jag tycker bara det e så jobbit när man typ har slutat prata och man ska sova, men jag sommnar ändå typ alltid. Ja och nu sitter vi här och diskuterar vilken film vi ska se? Tror det blir skattkamarön?  ehh aa har nt så mkt mer att säga jo juste jag har fått två suuuper fina fan videios TAAACK! <3 Detta blir nog sista för ida! =( Jaa ehh godnatt då finizzzar! <33 asso jag vill skriva mer men kommer inte på något! Imorron så ska ju jag och mamma SHOOOPPA bästa som finns! <33 Hahha jag typ sviker er för jag tror jag köper de vita coneversen och alla tyckte ju de amrikanska! hehe sorry =( Jo vet ni vi har typ en hel kastrull full med godis våra pappor köpte exakt ETT kilo godis! Sen gick vi runt i centrum och nurmalade oss! <33 Hhih. På onsdag kommer Elliz till mejj i två dar vi ska bo i lillstugan/ Gäststugan ska bli aZ kul! <33 Hhih ja men pallar inte mer nUh! 

Pusss! <33

   Kasstrullen med Coodizet! <33   Arrhg liiite rädd för att sova borta utan mamma och pappa! <33

Av Zanni - 17 april 2011 17:46

Cha cha the bloggquuen här! <33 Jag kom nyss hem till mina kompisar vi har vart på stranden solade mäst men sen badade vi tillslut. Asa kallt!!! Nu ska vi ha lite skoj här hos dom ska sova här. <33 Nu vet jag inte rigtit vad som händer TROR? att jag skriver ett inlägg till ikväll men det är inte säkert, kan inte säga mer nu! Här får ni några bilder från stranden!

   Guu visst va bilden söt på mejj! <33

   Jag ligger o solar men det e lite failat för man ser inte solen! <33

   Till dejj ääääälzzJJiiiing! <33 

PÖÖÖZZ // Zanni

Av Zanni - 17 april 2011 10:35

Hej svejs bloggen, jag vaknade efter värsta roliga dan med ELLIZ, vi var ju på aqvaria. Men dum som jag e glömde jag kameran så vi tog massa bilder med min mobil men sen kom jag på att sladden som man för över bilder från mobilen till datan var hos mamma. Men vi tog massa bilder med webbcamen som nu får nuu:

  TUUUNGAA!

  AAAARRRRGHHH!

  SÖÖÖTA! <33

  Haha fan va failat jag har ju O' boy på näsan! <33¨

Ja haha det var de BEEEEST FRIENDS bilderna.

Idag så ska jag och pappa åka till pappas kompis och hans barn de är typ några av mina bästisar typ! <33

Av Zanni - 16 april 2011 10:03

Hej svejs bloggen nu vet jag vad som händer! Jag ooch Elliz och hennes mamma och typ några kusiner ska till Aqvaria! Men nu väntar Elliz på mej vi ska träffas innan också! pusss! <3     Dagens look!! <3

Thigts: Lindex! _ kr.

Tröja: H&M 99 kr.

Linne: H&M _ kr.

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards