♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 23 april 2011 23:20

Hejsevejs! Asso jag vill ha löshår har tittat på det länge men mamma eller pappa vill inte köpa, och varje gång jag haft pengar så köper jag typ andra saker snyyft! <33

Ska köpa på taj mahal! <33

Hoppas min färg finns eller de har jhu alla färger! <33  

Av Zanni - 23 april 2011 22:09

Shoohoo! <33 Vad görs? Jag och elliz har hållt på med en ny header till mejj, vad tycks? Jag älllzzkar den! <33 Ja denna kväll vet jag inte vad som händer typ film o mys! Jag kom hem från Elliz nyss vi har ju som sakt gjort min header och roat oss med det otroligt INTRESANTA spelet LASSEMAJAS DETEKTIV byrå! <33 Det e as kul ju! <33 Ja nu e det bestämmt imorrn åker jah elliz o pappa till erikstadsbadet ÄNTLIGEN!!! <33 Azzo ja inge mer att säga...

Detta blir nog sista för ida sry! Men jag älzkar er! <33

Pusss! <33

//Zanni

Av Zanni - 23 april 2011 14:37

Cha cha! Vi åkte inte till erikstadsbadet utan bara stan vi köpte två saker! <33 Nu ska pappa iväg så har tråk tråk! <33

Ja har kommer bilder:

     SÖta strumpor vet inte varför jag gillade de bra gjorde det!

Och ett par sommarshorts eftersom jag typ bara har 5 stycken!

pusss

Av Zanni - 23 april 2011 11:34

Hej jag ska ha en tävling där man typ bah kan vinna äran men ändå...

Tävlingen heter veckans blogg det går till såhäh: Att ni skriver frågor där ni länkar till er blogg och beträttar lite om varför du ska vinna så nästa lördag berättar jag vem som vunnit! <33

Ha det gött! <33 och va med i tävlingen om du har en blogg!

// Zanni

Av Zanni - 23 april 2011 06:28

Cha! Asso sry att jag inte bloggat så mkt när elliz vart hos mej men blir det bättre update för när jag e med elliz så hinner jag lixom inte sry! Aja asso ser ni jag är redan vaken jag som brukar var SHIIIta morron trött! ÅÅ asso va glaa jag e för ida e det ju påskafton då får jag påskpresenter! Vet typ redan vad jag ska få men lite överraskringnar blir det ju oxxå<33 OMG!!! Jag har glömt min plattång hos mamma jag kommer at dööö mitt liv e slut min älskade platttång e hos mamma vad ska jag göra??? Snyyyyyft!!!  

Guud sry att jag suger på att ladda upp dagen look ska bli bättre loovar!

Pusss Zanni! <33

Av Zanni - 21 april 2011 21:13

   Fett snygg på mejj men liite flumm Elliz!   Mitt heta hår! (NOOOT)   EMOOOOS!  Heej ni ska jah och elliz gå och ut till lillstugan! Myzz och se på SOOLSIIDAN!

Pusss// Zanni


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards