♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 16 april 2011 08:58

Gomorron bloggen, ida vet jag inte vad jag och pappa ska göra jag hade väl tänkt att typ va med elliz eller nåt??? Men jag vet inte om pappa har andra planer skriver sen när jag vet! Igår kollade vi på film och sen skulle vi kolla på tve men det va såå tråkig film så vi kollade på en gammal favoo till mig! Aaa annars finns det inte så mkt att säga! Jo på måndag eller onsdag sk jag och mamma ut och shoppa lite, bara lite. 

    Här kommer bilder några två saker vi ska köpa! (inte allt för vissa saker hitta jag inte)!


   Söt kofta från gina! <33 Inte säker på om det blir den jag måste ju se den på rigtit!

 

Ni måååste hjälpa mej att välja!!!!! NUUUU!!!

Av Zanni - 15 april 2011 21:53

Godnatt bloggläsare, eller jag ska inte sova nu jag ska kolla på film. Men jag har tagit på mej pyjamas och så<3 Nu börjar filmen så måste gå tjaoo! <3

PUUUUZZZ! // Zanni! <3  Puss o godnatt! <33

Av Zanni - 15 april 2011 19:51

   Fjärils halsband!  Sommrigt blå tröja: H&M 99 kr.

Av Zanni - 15 april 2011 19:35

  Innan jag och pappa åkte hem så blev det lite shoppping!   LOVELY Snart ska ni få se vad jag köpte! Lovar!

Pusss! Zanni!

Av Zanni - 15 april 2011 12:59

OMG sorry att jag inte bloggade igår men min dator var så j**** jobbig så jag kunde typ inte skriva nåt, klart jag skulle kunnat blogga från mobilen men jag har inget fritt surf paket men ska få till sommarn! <3 Igår fick jag fritt smspaket så jag kan smsa hur mkt jag vill utan att det kostar ett smack och det spelar ingen roll om det e ett annat abonemang. Min dag igår var as bra för nu vet jag i vilken skola jag ska gå i och vart jag ska bo till sommaren, jag ska börja på VMS (vasastans motissori skola) från 6:an till 9:an och då måste jag flytta tillbacka till min pappa i stockholm. Lilla jag ska börja 6:an det känns skuumt! ÅÅÅ jag har fansnat på en reklam från RIX FM som går: Snabbt stabilt och jättte jätte jätte BRAA! Idag ska jag till pappa bloggar mer när jag e där!

Pusss vi hörs senare ska fortsätta chatta med elliz!

//zanni! <3

Av Zanni - 13 april 2011 06:24

Gomorron bloggen! Ida kommer jah inte blogga så mkt för jah ska till södertälje me nåra kompisar, det ända jah ska köpa e en ny mascara och thyp fika (chai latte)

I <3 my new shcool. Jah tror kattiz och alicia ska med om inte blir det bah jah och Kammiz! <33 Asso jag måste hinna fixa mej till skolan nu så kan inte bloggiz mer.

pusss //Zanni   Detta e mascaran! <3 Det e bääzt<33

Av Zanni - 12 april 2011 18:58

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards