♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 11 april 2011 16:19

Cha cha bloggizarnaz queen här! <3 Nu e jah hox morfar för han fyller 88 år ida. Så mamma ville att vi skulle åka hit. Men vi måste åka snart för jah ska ju till ridningen. Ida var ju jag på min nya skola och den var super bra jah fick två nya azz zweetazte kompizar, Kattiz och Alicia. Jag tror nog att jag kommer vilja börja där!

Annars har det inte hänt så mycket, ja förlåt men jah har faktiskt inget mer att berätta. Ja nu ska jah bara äta lite här hos morfar sen ska jah dra iväg till ridningen<3

pusss! <3<333

Av Zanni - 10 april 2011 20:32

Av Zanni - 10 april 2011 20:09

Hej ida har ja ju som skat vart hos kammiz! Vi har haft super flumm kan inte berätta allt. Men på slutet hade vi the dick fight! haha   LOVELY  Sen kom mamma och hämta mej för bussen tar så sjuuukt lååång tid! Så jag palla inte åka den själv igen!!!! :p Nu sitter jah här och bloggar med min älzkade data! 

Juste det e nån som har frågat vilka hårprudukter och  jah änvänder. Och ja här får ni bilder!   Shampos och balsam!

  Inpacning, värmeskydd och jätte bra glans grunk thyp!

  Hårsprayet!


 

Inget specielt med denna bra det att den e söt tycker jah!


puuusss o godnattiz kramar //Zanni! <3


Av Zanni - 10 april 2011 08:55

  Coolazte tjejen ju! Eller??????

shiit måzte gå nu!

pusss

Av Zanni - 10 april 2011 08:15


 

  Ja det syns inte så mycket skilnad på bilden, men annars syns det ganska bra! 

Jag kommer inte blogga så mycket ida för jag ska till Kammiz för hon fyllde år igår. Så jag ska bara åka till henne och va ska thyp myzza! Alltså det e ingen fezt!   aa och det tar skit låång tid att åka dit med buss, så jah ska åka nu halv TIO! Pontus kom och väckte mej haha! Men bara så  att ni vet! 

// pusss zanni! 

Av Zanni - 9 april 2011 14:19

  Tröja: H&M 149 kr.

Mjukizzar: Neutiska magasinet: 290 kr.

Av Zanni - 9 april 2011 12:36

Hej hej bloggen sorry dålig update! Men jag har haft fult upp de senaste dagarna men inget specielt har hänt så jah berättar bara om igår. Jah var på min kusins 11-års fest det va super kul. Jag köpte en leopard tröja och ett par jeanshårrosseter till henne! (jah köpte en likadan leopard tröja till mej själv så va hade likadana) LOVELY   aa det är väl det. Ida så åkte jag till stallet och red igen en liktion jag missat. Sen när jag kom hem var jullan och sara ute hos lammen så jag var lite med dom, och gosa med lammen.

Ikväll ska simone komma hit och vara med mej medans mamma är på en as trökig 50-års fest! bläää och buu!  Nu ska jah städa mitt rum och sen färga håret, ni ska få bilder jag looovar.

Kram Zanni  Dagens låt!

  Tröjan: H&M 149 kr.  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards