♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 4 april 2011 10:56

Det blev ny gräddad pizza från bästa pizzerian ever och pipsi istället för glass! Nu ska jag kolla på stockholm båtstad och ät vi hörs senare pusss! <3        Pizza och pepsi= mag onts medicin! <3

Av Zanni - 4 april 2011 10:14

   Hej bloggen förlåt att jah inte bloggade igår men jah och elliz va heeela dagen så vi hann inte förlåt jah som hade lovat super uppdate! Men nu ska jah skriva, Elliz kom hit till mej på morronen och sen åkte jah hon och pappa in till stan och gjorde lite saker. Sen gick vi och fika (jah och elliz drack chai-latte muuums...) Sen när vi kom hem gick vi och köpte gotte muums! Hemma hos henne åt vi upp allt och spela sims 3 kvällsnöjen! Thyp sen skulle jah hem och äta, efter kom Elliz och sov över då köpte vi mer godis (vi spilde en heeel polkagris påse i min brorsas säng hihih) Vi gjorde thyp 500000 video klipp men de flummade ut över flumm gränsen hahahaha!

Sims 3 kvällsnöjen fortsatte vi sen med till kl 2.16 haha! Men sen gick vi tillslut och la oss. Vi vakna kl 10.30 och fortsatte med sims. Vi åkte sen till stan med pappa och såg hur många lingon finns det i värden? (Svar: Många!)

När vi kom hem skaffade jag spotify! ÄNTLIGEN!

Vi gick sedan hem till elliz och spelade lassemajas detektiv byrå haha väldigt kul, vi älskade det förut när vi va mindre!

Ja och nu e jag kvar här hos pappa och har ont i magen :(

Ska gå och köpa glass nu.

Hörs// Zanni!   




Av Zanni - 2 april 2011 10:48

  Haha mixtar lite med camen medans jag kollar på meningslösa mamma byter bo!  

Av Zanni - 2 april 2011 09:22

  Godmorron alla fina läsare! ^^ Jag vacknade nyss så tänkte att jag gör ett inlägg, ida tänkte jah vara med Elliz och jah och pappa ska åka och titta på en cykel. Annars ska jag bara chilla med elliz (tror jah om inte pappa har andra planer). Nu ska jag bara ligga här och slappa i sängen och käka det goiset som blev kvar från igår och titta på film ZÅÅÅKLART!!!

Vet inte vilken?? Har ni nåt förslag??? Sicka fråga eller komentar!!! NUUUU!!!

Juste idag lite senare kommer en tävling, så håll ögonen öppna så kan ni vinna min favoo bok! med autografen i! ^^ ( det är veckans blogg, förklar mer sen)

Av Zanni - 1 april 2011 23:34

Godnatt bloggen, eller ska inte sova nu men skriver ett inlägg nu för jag pallar nog inre sen... Imorrn blir det super uppdate jag looovar!

 Jag har me mej kameran nu så jah kan ta massa bilder här ifrån!

Nej nu ska jag gå och titta på en shopaholics bekännelser gammal favoo haha.

Eller Wild child får se vilken det blir!

Natti natti!


// Zanni   hah roade mej med picknik en liten stund och fick fram detta underverk hehe!

(blev en av de här för jag orkar inte kolla på en läskig film nu t.e.x zombie land)

Av Zanni - 1 april 2011 18:21

Shoo bloggen. Nu är det äntligen FREDAH! Jag är hos pappa nu i stockholm. Vi har nyss vart och handlat sånt som man ska ha på en fredag! ^^

Jag pallar inte skriva något ida så ni får ett video inlägg starax! Så håll ögonen öppna. Snart kommer det!

  Påsk must gotte gotte!   Goooodiset!   Mina väskor som jag har med mej till pappa.

Av Zanni - 1 april 2011 18:13

  Kofta: Lindex _ kr.

Linne: H&M _ kr.

Jeggigns: KappAhl 149 kr.

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards