♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Frågestund!!

Av Zanni - 30 september 2011 17:04

 

 
 
Therese!

Therese!

1 oktober 2011 17:10

Hur gamal är du???
//Lilla Tess...

http://tasan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maja

3 oktober 2011 19:25

Vilka äffer handlar du mest på?

 
Ingen bild

-

3 oktober 2011 19:29

Hur mkt sminkar du dig? Vilken mascara änvänder du, du har väldigt fina fransar! ;D

 
Ingen bild

Tyra

3 oktober 2011 19:34

Är det viktigaste för dig hur du ser ut?
Det verckar så juh tönt!!!

 
Ingen bild

-

3 oktober 2011 19:37

Favorit parfym?
Snääääälla gör en videio där du visar typ dina favosaker...

 
Ingen bild

Rebecca

3 oktober 2011 19:46

Varför har du slutat med dagens outfit?!

 
Ingen bild

Lova

4 oktober 2011 19:15

Hur har du råd med allt du köper, du shoppar juh jämt? :D
Älskar din blogg!
Kramar och Pussar från Lova!!

 
Ingen bild

Ja precis

6 oktober 2011 12:54

Jaa precis hur har du råd med allt???????
En till fråga: I vilket porgram har du gjor din header? Kan du göra en headr guide?

 
Ingen bild

Olleee (oliwia)

6 oktober 2011 20:23

Vad änvänder du för läppstift gillar såå mkt färgen på dina läppar på den där bilden!!!!!
Vart köper du dina mesta kläder??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards