♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Svar på tal:

Av Zanni - 19 november 2011 08:11


du och din äckliga finnar, uääääak spyr av dej!!!!
Skitful, gå oh dö, det finns ingen som besöker denna man vill inte må illa!!!!!
FET! 


Svar: Hej på dej juljhan!

Nu måste jag bara få ställa en motfråga!

Vart är mina äckliga finnar?!


Dom finns inte, har några små prickar i pannan som kommer och går med jobbar på att få bort de!


Glädjer mig mycket att du spyr, hoppas du spyr upp dina tankar om mej!

För du mår bara sämre, medans jag bara får ett starkare själv förtroende!


Är jag fet?!


Nej inte någon stans, vet inte vad det är med folk nu för tiden!?

(jag har fått två andra liknande komenterer, men inte orkat ta upp det)


Jag har aldrig någonsin varit fet, är en helt normal 12-åring, det ända är att jag har ett så runt ansikte. Men whhatever så är jag inte fet!


Gå oh dö tycker jag inte att någon ska göra!


Och om ingen besöker denna blogg skulle det vara intressant att veta VARFÖR jag alltid har mellan 50-90 besökare!?



Sådär nu har jag gett dej en mening med ditt liv, lisa ut mina frågor!


Pusss!

 
 
Ingen bild

Saga

19 november 2011 16:04

Starkt att personen vågar säga allt face 2 face ;) haha nej men du som kommenterade det dära, sej det till Zanni direkt, sååå fegt att skriva på blogg. men var beredd på att mååånga av Zannis kompisar kommer vara där o backa upp! (jag också, såklart :) )

Zanni

19 november 2011 16:08

Tack sagis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards