♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

Min Julafton

Av Zanni - 24 december 2011 20:38

Halloj och god jul för 5e gången idag, kääära bloggläsare!

Såhär har min julafton sett ut, kortfattat.


Vi startade med tomtegröt + paket öppning på morgonen sedan tog vi det lungt kollade på kalle anka osv.

Sedan kom min morfar + hans fru hit och vi åt julmiddag och de pratade massor. Och jag fattade inte ett skit :(


Det är imorrn vi firar med lite mer drag, vi är hemma hos min morbror och firar med hela tjocka släkten. 

Vilket är ganska många med tanke på att mamma har 10 syskon + deras familjer, kusiner och allt.

Men det brukar vara superkul, jag hoppas att Malva min kusin är där, hon är underbar och har inte träffat henne på 200000 år!!


Nu ikväll ska vi bänka oss framför tven, videobutiken var stängd ;( Faaan, då blir det väl att kolla på sällskapsresan. VÄRDENS TRÅKIGASTE FILM, USHH!!

Eller neeej, vi ska tydligen spela monopol ist, yeeey jag äger ut alla, alltid! :s

Typ äta julgodis jaaag gjort, stolt haha *blink*.


Hehe sorry att jag nästan inte tagit några bilder idag, men har inte orkat tänka på det.

Så bjuder på denna tjusiga tomte..

Nu ska jag visa er mina julklappar, POSS! 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards