♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Svar på tal:

Av Zanni - 10 februari 2012 23:55

Tänkte bara säga att jag blir såå grymt glad av alla fina komentarer jag får av er, vääärsta feta leendet här!! ;) Ni gör mina dagar, all kärlek till er. Haha fortsätter ni såhär oc bättre kommer grymma tävlingar upp..

¨

Aja nu tänkte jag iaf svara på lite viktiga frågor enligt mig?!

"kan inte du börja lägga in bilder på vad du har gjort osv? asså då menar jag när du har varit med dina kompisar på stan eller liknande? :) Annars är din blogg skitbra, kram!" 

 Svar: Jag försöker lägga ut så mycket bilder jag kan från mina dagar, men jag vill inte vara blogg tönten med kameran i högsta hugg hela tiden, hehe men ska försöka bli bättre :) Puss!


"Byt inte! Blogg.se suuger !!" och "Jag tycker inte du ska byta! JAg gillarden du har nu och om du byter kommer jag att sluta föla dig!!"

Svar: Jag tycker verkligen inte blogg.se suger, det är den tekniskt sätt bästa och proffsigaste bloggportalen - haha?!! Jag tänker ha kvar denna blogg såklart, men börja på blogg.se. Okej, tråkigt att du ska sluta följa mig, hoppas du ändrar dig för den nya kommer bli såå grym haha!! :) Puss!


"Menar du love nilsson?"

Svar: Aah hurså? :) Puss!


"hur gör du så att du tar bild på hemsidan! som du har gjort nu på denna inlägg!" 

Svar: Jag tar skärmklipp, sök i startmenyn på din dator eller något ;)


"Vad heter ditt typsnitt på rubriker och "senast inlägg"? "
Svar: Typsnittet heter Aargh ;)

"hej!

HUR ANVÄNDER MAN VIDEOFYME?
fin blogg!" "Kan du visa hur man gör en vidio och lägger ut den på bloggen?? snälla!!"

Svar: Haha får dom frågorna jätte ofta, så joo jag tänkte väl försöka fixa det och visa er nån gång !! :) Puss!


"Hej jag undrar var du redigera din bild? :)"

Svar: Jag redigerade bilden i picnik.com och använde effekten "CinemaScope" ;))

     


"Tjena ;) Har två frågor, för det första såå hur mke det kostar med en header? och kostar det att ha "MyloveBasket"?? :)"

Svar: Det är Saga som gör mina designer och hon tar ca 50 :- tror jag? Och nej det är alldeles gratis med lovebasket!! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards