♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

ANNA THA MAN IN DA HOUSE ♫

Av Zanni - 9 maj 2012 18:25

Hallu snyggingar, Zanni her self har ingen möjlighet att blogga idag och kanske inte förns tills fredag om jag uppfattat det rätt men hursomhelst så har jag snackat med henne och vi kom överens om att jag skulle köra lite gästbloggning dom här dagarna Zanni inte har möjlighet till att blogga. Hoppas det blir bra!   
                             Meen nu så tänkte jag att eftersom ni inte känner Zanni lika
                              bra som mig så kör jag "5 saker ni inte visste om Zanni"!
 

okejokej då kör vi,


1. ZANNI SMASKAR NÅGOT OFANTLIGT MYCKET VILKET ÄR SJUUUKT IRRITERANDE!
 
2. Zanni är så sjukt hyper på dagarna och sen på kvällen slocknar hon direkt, det gåår inte att kolla på film med henne på kvällen. Inte hela iallfall! 

3. HON ÄR EN RIKTIG SNUSKFIA, HON KAN NOG VA DEN SNUSKIGASTE TJEJEN JAG KÄNNER? 

4. Det finns 1 bild (EN FUCKING BILD!!) som vi 2 är seriösa på, en enda bild. det är allt!!
1 bild där vi inte har världens dubbelhaka. 1 bild där vi inte ligger på golvet o dregglar. 1 biild där vi inte skriker åt ingenting. Jaaa ni förstår jag skulle kunna hålla på såhär hela kvällen  men ni förstår nog vad jag är ute efter!  ;) 

5.  ZANNI ÄR DEN DRYGASTE PERSONEN SOM FINNS OM HON VILL, MEN KAN SAMTIDIGT VARA VÄRLDENS GULLIGASTE!

Pusss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards