♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

fantasilös rubrik..

Av Zanni - 17 juni 2012 21:30

Tjeenare sötnosar, läget ? Kom precis hem själv - helt förstörd typ. Ni vet känslan när man bara inte pallar prata eller gå upp ur sängen, vill bara sova men kan ändå inte. Lite sådär lagom kul vah?.. Aja, ville bara ursäkta för sämsta uppdaten, men som sagt - vart fullt upp, massa garv och bus och bara någon timmes sömn. Men innan jag berättar om kvällen ville jag bara säga att uppdateringen kommer att var bättre, suger på detta med att blogga, men man får ju göra det bästa av situationen. Så yes, ni får bara hålla uppe humöret och hoppas på bättre tider (skämt å-sido) :D Men tbx till ämnet - min kväll.. Som sagt så höll ju jag och några polare ett kafe, vilket gick skitbra! Allt rullade på och det vart bara sådär mysigt häng! Sen så var det ju konsären, den var också skitbra.. Kom ett band från nånstans, och bara röjde i timmar! Var fett härligt, sen så vart det DJ:s all night loong :D Och som sagt - ingen sömn här inte, men äre sommar lov så är de! Fan, det är ju det man längtar efter hela året, bara att njuuuuta! Här har ni lite bilder från kvällen :)

Vårat lilla kafè.. :D *stolt tjej* 

 

Jag och Nova, haha hetingar! Bjuuuder stort :D

Vårat plaaace:D  


 

    

Här var en av dom som spelade, hon har tydligen varit med i melodifestivalen någon gång, skitfin tjej faktiskt, och jaa.. måste ju erkänna att hon ägde sönder på att sjunga!  

Aa, de var de.. Inga bra bilder, men glömde bort bloggen helt totalt (föööörlåt)så tänkte inte på att fota.. Men ngr iaf ?Aja, imorrn så kommer jag nog ha massa tid till att blogga, så det blir skit bra! Ge gärna något tips på vad ni skulle vilja att jag bloggar om, allt för er lixom! Men kolla gärna upp henne, vet bara att on ägde på scen, men har ingen aning om hon gjort annan musik. Men yees vi hörs, hade gött ! PUUUUUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards