♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

OUTFIT + PLANER

Av Zanni - 30 juni 2012 12:09

Fått mycket bra saker gjorda denhär morgonen, först träning, snabbdusch, rejäl frukost, städat lite "bloggjobbat" och sånt där, nice ju!  Och nu så har jag fixat mig i nån timme, så ska ta och dra mig ner till stan, ska möta upp Anna där och så tar vi bussen vidare till Maja. Får se vad vi hittar på, något kul iallafall. Bikinin är iallafall med. Fast solen verkar inte vilja komma, så vi får se hur det blir med det? Har fixat massa inlägg till er idag också, är nog ganska trött när jag kommer hem ikväll. Kärlek till sommarlov asså, jag kan göra precis vad jag vill.. Livet leker  


Såhär ser jag ut idag, ljusa jeans till nån tröja och så kör jag på skinnjacka, coneverse och min nya väska ute, kanske lite varmt men äh - vad tycker ni babes?

 


 
 
Ingen bild

Sara

30 juni 2012 15:09

Ass¨du bara förstår inte Zanni! Kolla på dig själv, hur söt och gullig som helst, Man verkligen dör på riktigt. Säkert flera hundra tusen är avundsjuka på ditt utseende. Herregud kan inte få bort mina ögon från dig. Förlåt men asså jag vet inte vad jag ska göra. AH! Så jävla söt du är, ditt leende dina ögon dödar verkligen, fattar bara inte att du inte kan inse det. Och alla som hatar och kränker dig hatar att se dig göra allt som dom inte kan göra. Dom hatar för dom inte har ett sånt fint utseende. Snälla DÖDA MIG!

Btw, läser din blogg varje dag och beundrar dig upp till tusen. Du är min förebild , men fan vad gullig du är gumman! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards