♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

JAG ÄR HEMMA BABES!

Av Zanni - 30 juni 2012 23:01

Tjaaaaaaaa sötnosar, gjort något kul idag? Blev ju massa sol idag ändå, dock drog vi inte och badade som jag tänkt - utan jag träffade bästavän på stan, sprang runt i massa affärer och småshoppade lite, eller Anna shoppade massor.. Jag hittade bara ett virakt linne inne på vero moda, ni vet det där jag visade igår? Ska försöka få med mig det hem nån gång innan jag åker utomlans hehe, så snyggt!  Iallafall så hann vi med en fika inne på Nancy's, jag drack btw två chailatte HAHA, beroende eller? Ohyes! Har ju inte träffat henne på typ 2 veckor, så det var nice att få snacka ut om allt som hänt, vad vi missat hos varann liksom? Haha, efter det drog vi hem till maja & vendela, där hon hadde köpt 30 kilo godis, massa taco och fixat med massa skräck filmer.. Så söt  Vi startade med filmen "drag me to hell", kan ni tänka er - 4 asskräja brudar fram för världens äckligaste film, vi satt och skrek hela filmen.. HAHA speciellt jag. Usch, hatar skärck filmer! Men nu är jag iallafall hemma, ska upp tidigt imorrn med mamma och sälja massa gamla grejer.. Så måste sova snart, ska bara ringa älskling i finland först. Hihi, puss & godnatt för er del ♥ 

 

 

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards