♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

HAHAH

Av Zanni - 23 juli 2012 12:14

Herregud, satt och rensade massa på datorn, gamla hemsidor jag registrerat mig på osv.. Och så hittade jag denhär gamla videon? Fatta att det bara är ett halvår sen, pinsamt förf*n. Sjukt att man kan förändras så MYCKET på bara några månader? För håll med om att jag förändrats stort sen där? Usch vi skämmer ju verkligen ut oss - men jag måste ändå erkänna att de var en jävligt rolig tid, vintern 2012.. jag lärde känna massa nya vänner, vågade mera & liksom levde till 1000! Men somsagt, väldigt pinsamma HAHA, men bjuder ändå på en video.. Fest i mitt rum eller vad?


 
 
Ingen bild

JagSkaDödaDig

23 juli 2012 17:35

DEN TAR DU BORT. FAAN DIN LILLA SKIITT!!! JAG SKA TA DITT LILLA KÖNSHÅR OCH FLÄTA DET JÄTTE LÅNGT OCH SEDAN STRYYPA DIG MED DET! SEN SKA JAG LÅTA TUSEN RÅTTOR ÄTA DIG!!

//Från pmsKarin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards