♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

SVAR PÅ LITE FRÅGOR

Av Zanni - 7 september 2012 18:52

"Hej Hej ;) Jag undrar vrf du inte byter design någon gång? och så undrar jag vad som har hänt mellan dig och Kamala?"

 Svar: Jag jobbar på att hitta någon som verkligen är duktig, men det är jobbigt efter som typ alla bara gör till blogg.se, och ni vill inte att jag ska byta dit! Men ska kolla med Saga om hon fortfarande gör, men de kommer snart, lovar  Mig och Kamala? Ingenting har hänt, varför tror du det? Vi kan bara inte ses så ofta, hon har sitt & jag mitt.. Men när vi ses så har vi alltid grymt kul, tror vi ska ses i veckan btw!?


"Det är fett dåligt när du inte svarar på kommentarerna? vad är det för menning då att ens lämna en kommentar? -.-"

Svar: Tycker bloggen blir tråkig när man bara lägger upp massa svar på tal hela tiden, men om ni gillar det är det klart jag gör de oftare. Dessutom får jag inte så "viktiga frågor", utan typ bara påståenden. + att jag faktiskt svarade på din komentar här över direkt. Vill ni ha svar oftare så kan ni skriva i min frågelåda  Dock har den blivit spammad så tar bort vissa onödiga frågor ibland.


"Vilken säsong är du på och vilket avsnitt?"

Svar: På pretty little liars? Jag är vid säsong 2 och avsnitt 19!


"Hejsan! En liten fråga .. Jag gick in på deras sida och då stog det att den kostade något på 1000 men dem kanske är slut på rean .. Står det att den kostar 600 när du går in ? :)"

 Svar: Jadu det stog det, men vet ni? Jag drog till hollister dagen efter för att kolla om den fanns i butik. Och då fick jag veta att sidan är fake, så beställ ALDRIG nått där ifrån, ska skriva mer om detta senare. Så alla får informationen! I butik  & på den riktiga hemsidan kostar den 1700 

 

"vart kommer väskan ifrån och vad kosta den?"

 Svar: Min svarta vezzano är från accent och kostade 499 :-, samma med den bruna!

 

"Är Kamala äldre än dig, eller är ni jämnåriga?"

 Svar: Kamala är faktiskt ett år yngre, min lilla 00a ♥ (nu kommer hon döda mig) HAHA, men vääääääldigt mogen, alltså folk som träffar oss kan ibland tro att hon är äldre en mig? Och ni måste hålla med om att hon verkligen ser äldre ut än sin ålder?


    

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards