♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

NI ÄR VÄRLDSBÄST

Av Zanni - 25 september 2012 16:36

Tack för dessa ord älsklingar.. Betyder jätte mycket för mig, och det blir mycket lättare att stå ut med alla andra hatkomentarer när man vet att ni andra också finns. Glöm inte att ni är världsbäst, PUSS  


"Hej, jag har läst din blogg jättelänge nu och jag har sett hur mycket skit du får ta (okej det är inte sådär jättemycket men iallafall) och jag tycker verkligen inte att du ska ta åt dig smile du är en jättefin person och verkar vara jättehärlig att umgås med! det är lite roligt att dom personerna som vet minst om dig har mest att säga wink haha. aja.. ville bara att du skulle veta det! "

 

"Hej Finaste! 
Älskar din blogg och dig och allt! Skulle jätte gärna vilja träffa dig nån gång, du är så söt och verkar ha en bra personlighet. Du är spontan jag älskar när andra är spontana och du är sjukt vacker! Jag mår verkligen bättre av dig du är underbar det värmer att läsa det du skriver! du är verkligen en toppen person så om någon säger något dumt om dig så ta inte åt dg du är underbar! :D" 

 

 

 
 
Ingen bild

...

25 september 2012 18:32

Jaa, det var ju snällt att få ett finger tillbaks?? Först så skriver du att "de här betyder jättemycket för mig", och så får man ett finger tillbaks? tackar man tackar...
Men annrs tycker jag att du är gryyyyym! :D Puss på dig!!

Zanni

25 september 2012 18:56

Haha det var inte menat så. Fingret är till mina haters, haha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards