♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

LOOK LIKE A MONKI

Av Zanni - 26 september 2012 15:06

Såhär snygg är jag just nu.. Haha, men nämn någon som står och fixar sig när man är sjuk? Inte jag iallafall. Ska bara fixa håret lite, dra på mig nån kofta och sen åka in och prova uggsen jag snacka om. Hoppas på att hinna förbi solariumet också, skulle va asskönt hihi.. Btw, ber till gud att jag är frisk imorgon, då blir det ny frisyr & nya naglar och på fredag är det prao.. Håll tummarna för mig ni också!


Usch va sliten & ofräsch :( 

 

 
 
Ingen bild

anonym

26 september 2012 17:58

förlåt men på den tredje bilden ser man värkligen att du har en förstor bh -.-'
Sen vad faan har du gjort med rumpan? redigerat? den är helt kantig den licksom sticker ut!! och skolfotot, man ba okeeeeeeeeeej?? är du tre år elr

 
Amalia

Amalia

27 september 2012 01:57

Okeeeej? Så hon har en förstor bh, no big deal? Om du inte gillar det är det väll ändå okej, det är ju inte u som har det. Sen om nu zanni ser ut att ha en kantig rumpa eller redigerat den så är det väll bara byxorna, det kan hända med mjukisar. Jag tyckte hon var grymt snygg på skolfotona vilket jag inte blev. Hon kan bete sig som en treåring men hon är inte inte det. Sen nu när du kommenterar såhär så kan du väll stå upp för det du skriver och skriva dit namn. Eller är du tre år? Bara säger som jag tycker eftersom vissa andra gör det.

Fiinaste du är super fiiin min dum as! <3

http://alltidamalia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards