♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

NÅGRA SKÖNHETSTIPS ;)

Av Zanni - 1 oktober 2012 12:45

Längesen jag gav er skönhetstips? Jag älskar det + att jag lär mig en massa när jag sitter och googlar runt efter skönhetstips hihi. Toppen bra ju! 


Gula naglar -Ifall dina naglar blivit sådär gula & äckliga ni vet? Så är det bästa att doppa dom i pressad citron saft - vooolia, naglarna är vita & fina igen, enkelt va?


Massara - Ifall du masserar hårbotten ofta så kan faktiskt håret växa snabbare! Det får upp blodcirkulationen och sägs även va bra när man är stressad, det ska lungna ner kroppen typ, nåt att testa kanske? 


 


Noppa ögonbryn - Tror inte det finns en människa som njuter av att noppa ögonbrynen haha? Så för att de inte ska göra lika ont är det först och främst bäst att noppa direkt efter duschen, och för ännu mindre smärta kan du liksom "dra" ut huden under brynet, båda sakerna gör satt huden typ "öppnar" sig!


Solarium lovers - Är ni som jag och ääääälskar att sola solarium? Haha, det är otroligt skönt tycker jag  Men tyvärr farligt, så om du precis börjar sola igen efter en längre period eller ska börja är det viktigt att du inte kör för länge. Börja med 3 minuter, nästa gång 10, sen 20, aldrig mer än 20 minuter om ni frågar mig. Och ett extra tips är alltid smörja in sig med ett bra bodylotion efter för att motverka röd och fnasig hud!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards