♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

INGET MER ZANNI OF SWEDEN?..

Av Zanni - 6 november 2012 20:59

Vet ni? Jag har haft en tanke på att lägga ner bloggen ett rätt bra tag nu faktiskt.. Det känns inge bra heller. Jag vill ju blogga, jag älskar det. Men det är sån jäkla press ska ni veta, jag iallafall, mår DÅLIGT när jag inte bloggar. Det är ju inte heller bra? Men jag vet inte, det känns rätt "dött" för mig just nu också., Ni är inte så aktiva eller vad man ska säga, och då hittar inte jag nån insperation. Ni kanske fattar hur jag menar!


Jag vill i varje fall få höra lite åskikter av er nu. Jag har inte sagt att jag ska lägga ner, bara att jag har tanken. Men vad skulle ni tycka om det? Vill ni att jag är kvar? Varför? Kan ni ge mig lite feedback och tips? Det skulle vara grymt, fortsätter som vanligt nu ett tag.. Men får se vad som händer sen. Berätta nu hurrni, ska jag va kvar, eller inget mer zanni of sweden? :O Behöver hitta tillbaka o känna nån mening ifall de ska funka, tror ni fattar faktiskt!


 

 

 

 



 
 
Ingen bild

Sandra

6 november 2012 21:22

Snälla Zanni sluta inte att blogga älskar din blogg!
Läser den VARJE dag din blogg är bäst så är det bara!! Snäääälla sluta inte att blogga kram Sandra

 
en frågvis person

en frågvis person

6 november 2012 21:45

hej nandini jag tror att du kommer komma långt me din blogg!!!jag tittar inte på en ofta men när jag gör det så tycker jag du gör det bra !!!ge inte upp hoppet!!!!från en av dina vänner (jullan)

http://vaaa

 
Ingen bild

Emilia!:)

6 november 2012 21:51

Jag tycker verkligen inte att du ska lägga ned zanni of Sweden! För att vi dina blogg läsare iaf jag och säkert nästan alla andra blir inspererade! Jag blir inspererade och glad på morgonen är det först jag gör att gå in på din blogg och läsa så då blir jag pigg glad och orkar med den jobbiga skoldagen för då vet jag också att när jag kommer hem har jag något att läsa! Det känns bra! Du kan skriva om din dag! Dina vänner! Vilka nya vänner du har fått under året som gått hittills! Du kan skriva om skönhets tipps! Du kan skriva om ditt rum! Du kan skriva om dig! Lägga upp bilder! Byta design! Och kanske få en nystart men på samma blogg! Bara att den blir annorlunda! Det är vad jag och säkert många andra tycker! Du är bäst! Jag älskar dig Zanni! Du är världsbäst!<3

 
Ingen bild

Anonym

6 november 2012 21:58

SLUTA INTE!!!!

 
Ingen bild

moa

6 november 2012 22:06

jag tyker inte att du ska lägga ner bloggen :) om du känner press så kan du ju bara säga att du inte ska skriva så många inlägg typ bara 1-2 st :)

 
Madde

Madde

6 november 2012 22:12

Sluta intee. Kollar å läser din blogg varje dag. Du är hur duktig som helst på å blogga å tror du kommer komma ganska långt om du bara fortsätter. Såå sluta inte ;D <3

http://www.nattstad.se/Duvetmadde

 
Ingen bild

Tilda

6 november 2012 23:05

Åh nej! Skulle vara så sorgligt om du sltade blogga! Så nej gör inte detr du snäll!! Din blogg är så himlans mysig o man blir alldeles glad när man går in här! Du värkar vara så bra person också, sådär mysig o aldeles underbar!
Ska jag vararlig så gillar jag inte sånna här bloggar! Med en massa rosa o sånt du vet(hahaha! Men du fattar vad jag menar?)!? Men med din blogg är det något specielt..! Du kan komma långt nandini! Det kan jag säga dig!!

 
Ingen bild

Ami

7 november 2012 08:08

Jag hoppas verkligen att du inte slutar blogga! Älskar din blogg för den är så peppande och inspirerande, jag läser den så ofta jag kan (altså varje dag jag är på datan) och det skulle vara så synd om du slutade och blogga för jag blir alltid glad när jag läser din blogg.
Kram♥

 
Ingen bild

Ellie fin stalker typ

7 november 2012 08:26

Jag vet inte vad jag skulle göra om du skuta blogga, jag älskar din blogg du insperar mig och du är fin osv och du har kommit sjuuuukt långt! Men det är som sagt ditt liv, din blogg och så så du bestämmer! Det är väldigt skönt att sluta blogga liksom att inte behöva tänka på att du måste sätta dig och skriva på bloggen, för jag hade en blogg som hade bra statistik osv och jag slutade men som sagt du gör som du vill, skulle bli sjukt glad om du fortsätter! Pusspuss

 
Ingen bild

Hater

7 november 2012 11:48

K bry? Sluta om du vill. Din blogg suger och den kan gå och runka av sig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards