♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

FRÅGESTUND - DEL 1

Av Zanni - 28 november 2012 18:36

"Är du typ korkad? Men använder inte våffeltång när man vill ha vågigt. Och du säger snygga lockar men det är ju vågigt? Asså shit vad dåligt"

Svar: Jo gumman, det gör man, av en våffeltång blir håret vågigt? Haha, och vågigt hår hör till begreppet lockar. Puss!"


"Kan du ge några bra film tips kan vara serier, kortfilmer långfilmer. Blir glad om du skriver många :) Har redan fått filmtipset pretty little liars och portkod 1321. jag hoppas du har fler :) 
Jätte fin blogg förresten."


Svar: Tack och vad kul att du blivit tipsad förut - några tips på filmer måste jag säga är magic mike, bitchkram, bring it on, dear john och i serier så måste det nog vara One tree hill, Chuk och the hills. 


"Vad har du gjort med ögonbrynen? Vet du hur man noppar? Och om du målar dom svarta ser du bara ful ut."


Svar: Jag ska erkänna att jag verkligen är något proffs på att noppa. Men min kompis Maja är det, och det är hon som noppat dom, själv tycker jag dom är skitsnygga. Jag målar dom inte svarta utan mörkbruna, kanske bara blir lite fel ljus på bild. Nu vet du!


"Är du oskuld? Festar du mycket? Vilka är dina bästa vänner på fritid och i skolan?"


Svar. Värst vad det där verkar intressant, tänker inte svara på nåt sånt. Festa gör jag inte så ovanligt mycket och mina bästavänner på fritiden är Anna och Maja. I skolan är det väl typ alla haha 


"skulle du kunna göra fler typ "utmaningar" eller vad man ska säga typ som "no mirror makeup challenge" "chubbybunny challenge" osånt? vore fett kul haha"


Svar; Absolut, allt för er!


"Har du någon recept du kan tipsa om? Hur många besökare har du per dag? Var köpte du din plånbok som du hade när du visade upp vad du hade i din väska och hur mycket kosta den ? ;)"


Svar: Håll utkik så kanske det dyker upp lite recept här och där, vem vet? Jag har cirka 150 unika per dag. Plånboken är köpt i spanien, det är ju en fake Louis Viutton så den kostade väl ca 80 kronor eller nåt sånt!


"mat eller iphone?"


Svar: MAT 


"Har du en youtube kanal? Vad heter den i så fall?"


Svar: Ja det har jag, den är störthemlig haha!


"vad är det första som kommer upp i ditt huvud när jag säger....lingonsylt....??? motivera gärna ditt svar"

 

Svar: Hahahah, det första jag tänker på är mens - lingonvecka duvet ;)

 

"Gina tricot / hm
Dansa / sjunga
Sommar / vinter / höst / vår

 Har du något lite skönhets tips som du kan dela med dig av..?

 Ja, några frågor som du kan svara på! ;) Svara bara på dem du vill! Kram! <3"

Svar: Hm, Dansa, Sommar & Höst. Ja, det kommer upp lite skönhets tips ibland så det är bara hålla utkik. Tack förresten sötnos, puss!

"hur länge har du bloogat?"

Svar: Sen 18 mars 2011 

"Vad är din naturliga hårfärg?"

Svar: Det vet jag faktiskt inte, haha..

Sådär, det var svar på lite av frågorna, hoppas ni fick svar på det ni ville! Nästa del kommer upp i ett videoinlägg om 2-3 dagar, PUSS

 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards