♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

TÄVLING - HÅRSTYLING SET

Av Zanni - 25 december 2012 14:32

Eftersom det varit jul och allt nu så tänkte jag köra igång en liten tävling, typ som en extra julklapp till någon av mina läsare. Låter bra va?  Det jag lottar ut är ett hårstylingset, det är inget speciellt märke utan jag fick det när jag sålde jultidningar förra året. Nu har jag köpt nya locktänger så jag behöver inte denna längre, knappt använt det och det funkar hur bra som helst, lite lång uppvärmnings tid bara. Såhär ser reglerna ut:


1. Det ända du behöver göra är att skriva en komentar "Jag är med" + din mailadress eller annat sätt jag kan kontakta dig på. Efter det har du nu en lott när jag sen ska dra.


2. För att få större chans att vinna kan du länka mig + tävlingen i din blogg, då har du två lotter med i dragningen. Om det är ett extra bra inlägg, alltså med typ en bild eller så på mig så får du 3 eller fyra lotter med i dragningen. Förstår ni? Om inte så är det bara att fråga mig så svarar jag! 


När det är tillräckligt många som är med så kommer jag då lotta ut en vinnare, kontakar vinnaren och skickar paketet på posten! KÖR PÅ NU BABES!!

 

 



 
 
Ingen bild

Klara

25 december 2012 14:51

Jag är med!

klara.nelin@hotmail.se

 
Ingen bild

Kajsa

25 december 2012 14:54

Jag är med, min mail är kajsa-98@live.se ! älskar din blogg, kram :D

 
Ingen bild

Malin

25 december 2012 14:55

jag är med :P

malin.eriksson@hotmail.com

 
anino

anino

25 december 2012 14:56

jag är med haha

http://annastjern.blogg.se

 
Ingen bild

Alva

25 december 2012 15:07

Jag är med! Gillar din blogg! :)

alva.tolvan@yahoo.se

 
Ingen bild

dao

25 december 2012 15:10

jag är med dao2001@live.se

 
Ingen bild

Moa belin// din kussin

25 december 2012 15:26

Jag är med, :)

 
Ingen bild

Michelle

25 december 2012 15:47

jag är med :) ;

http://michellelis.blogg.se/2012/december/med-i-zanni-of-swedens-tavling.html#comment

mejl: michelle.li@live.se eller facebook

 
Ingen bild

suna..

25 december 2012 16:10

Jag är med !
sunagurbuz@live.se

 
Ingen bild

Julia

25 december 2012 17:05

Jag är med <3
julia109@live.se
Eller smsa mig
Det kommer en överaskning till din mail också hoppas det ger mig en extra lott :D

 
Ingen bild

jennie

25 december 2012 17:58

Jag är med!
Jenniekarlsson2000@hotmail.com

 
Ingen bild

Alexandra

25 december 2012 20:09

Jag är med!
Du kan kika eller smsa mig! :)

 
Ingen bild

jupp

26 december 2012 10:20

jag e med

moa.anderson@bredband.net

länkar på fb :)

 
Ingen bild

Saga

29 december 2012 21:06

Kan man skriva på insta??? Haha har ingen blogg :/ annars så är jag med :) saga.angelika@hotmail.com <3

 
Solene

Solene

31 december 2012 13:10

Jag är med ! sadu49simmaren@gmail.com :D

http://solenes.devote.se

 
Ingen bild

moa belin

31 december 2012 13:35

jag e med :)

 
Ingen bild

moa belin

31 december 2012 13:37

haha glömmde skriva bloggadress men den är: moas-varld.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alva

31 december 2012 14:30

Har gjort att inlägg på min blogg http://alvamatilde.devote.se/ och länkat din blogg på facebook så jag hoppas jag får någon extra lott!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards