♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

MINA NYÅRSLÖFTEN

Av Zanni - 31 december 2012 18:30

Jag älskar nyår, en av de bästa högtiderna - lätt! Man får liksom en riktig nystart och så är det ju alltid lika kul att kolla tillbaka om man uppfyllt sina nyårslöften och sen skriva nya hihi  Har uppfyllt alla mina faktiskt - jag har över 100 unika läsare varje dag, jag har haft ett seriöst förhållande och varit kär, tränat, skaffat nya vänner, fått bra betyg, taggat ner på min attityd, se det fina i livet och gå vidare.. + massa mer. Här är de nya för 2013, vad har ni för löften? -


*Fixa ännu bättre betyg och göra mina föräldrar stolta

*Bli kär igen hihi

*Tagga ner ännu lite till med min  bitchiga attityd

*Lära mig att bestämma mig för EN sak och sen hålla fast vid det, alltså bli av med min förbaskade ångest

*Säga förlåt till alla jag sårat

*Satsa på ridningen igen, som i 2011

*Fördubbla antalet läsare

*Lära mig photoshop

*HA GALET JÄVLA KUL ÅTERIGEN OCH NJUTA AV ATT JAG ÄR EN FRISK OCH FRI MÄNNISKA SOM KAN GÖRA DET JAG VILL!! 

 





 
 
Ingen bild

anonym

31 december 2012 19:17

Hej, varför har du ens en blogg? Det verkar som att allt du skriver är en lögn. Tillexempel att dina videos pratar du som om du försöker låta som kissies.se du pratar inte ens så i verkligheten . Du skulle kunna ha en jätte fin blogg som folk skulle vilja läsa. Men nu verkar allt rätt fake...
Kram

 
Ingen bild

Anonym

2 januari 2013 14:52

Du ska nog tona ner din bitch attityd HELT

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards