♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

BRUNETTE VS BLACKIE?

Av Zanni - 2 januari 2013 10:45

 Börjar bli dags för färga håret snart, och jag är sugen på nåt helt nytt, stor förändring liksom? Typ blond, men det vet jag skulle nog inte bli så bra tror jag. Åh, varför är det så läskigt att hålla på och expermantera med håret? Det är ju bara hår haha. Men jaja, struntsamma, vilken av dessa tycker ni passade bäst? Brunt eller kolsvart? ;)


           

 
 
Ingen bild

Ellen

2 januari 2013 11:19

Passar bra i båda men mest brunt! :)

 
Ingen bild

rebecka

2 januari 2013 11:54

brunett

 
Ingen bild

Anonym

2 januari 2013 12:00

Jag tror att du skulle kunna passa i lite mörkare röd, det skulle nog bli snyggt! Hehe
Eller kolsvart;)

 
Ingen bild

Klara

2 januari 2013 13:10

Blond

 
Ingen bild

Naturlig

2 januari 2013 13:55

Naturligt är vackrast på dig!

 
Ingen bild

klara

2 januari 2013 14:53

Brunt, helt klart!<3

 
Mikael

Mikael

2 januari 2013 18:52

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

http://forum.modekampanj.com

 
Ingen bild

meee

2 januari 2013 22:11

brunett;)

 
Ingen bild

;))

2 januari 2013 23:03

Brunett, eller blond!;))

 
Hanna

Hanna

3 januari 2013 13:47

Kanska rött hår? :)

http://hannahh.blo.gg

 
Ingen bild

She

3 januari 2013 14:50

Kastanje brunt skulle nog passa bra på dig.. Aja gör som du vill men det passar nog bra på dig;) ;)

 
Klara

Klara

3 januari 2013 18:16

Ser att många som läser din blogg verkar hetta Klara. ;)

http://KlaraNelin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards