♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

SVAR PÅ KOMENTAR

Av Zanni - 5 februari 2013 11:15

"Hej. När började du rida regelbundet?"


Svar: Det var nog år 2002 i Mars. Då var jag 2 år. Men jag hade en lång paus från stallet och ridningen under nästan hela 2012, klart jag stack ut en liten tur nån gång, men ska jag vara ärlig så skämdes jag då.. Därför skrev jag inget om det här. Men nu har jag fattat att ni bara tycker de är kul att läsa om 


"Vart kan man köpa Odd molly kläder?"


Svar: Jag brukar köpa mina på Mathilde (biblioteksgatan, mellan sturep och norrmalm) och NK, världens bästa märke!


"Gjorde det ont att noppa ögonbrynen och färga fransarna?"

 

Svar: Eftersom jag gjorde det på salong där de är utbildade i just sånt så kändes det ingenting! Men gör man hemma bör man vara väldigt försiktik, speciellt med färgen!


"Gillaru Justin Bieber? :)"


Svar: Inget fan, men har ingenting emot honom heller :)


"Vems häst är det på din header?"


Svar: Filippas häst är det på headern, bästisfestis!


Tar fler frågor senare i veckan, dom bara väller in just nu. PUUUSS

 

 
 
Ingen bild

en människa

6 februari 2013 05:55

Bara undrar, tycker inte du själv att du är rätt bortskämd osså ibland? jag menar hur många är det som får typ 1000 :- i månadspeng? jag haren vän hon får 200:- i månads peng och på dom ska hon köpa egna kläder o sånt! och hur mycket kläde och sånt har du? ser utsom att du köper nytt från typ hollister hela tiden jag menar hollister är väl dyrt? inget illa ment bara undra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards