♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Zanni - 29 juli 2011 11:21

God morron! <3

Elliz här... 

Jaaa.... Gud.... SHIT... Gud, vad ska jag skriva?? MEEN, vi var ju på grönan i 9 timmar så det finns väl massor av saker o skriva... 

Vi åkte INSANE as många ggr!! 8 GÅNGER! När vi skulle sova gunade det för oss båda....  

Frittfall tilt var...  Hee...

Aja... Idag ska Zanni åka till sin mamma... SCHNYYFFT!! lila näsduk...

Just nu packar Zanni och jaag gäst blogar  <3

Som ni sääkert förstår så har jag sovit hos Zanni <3 Vi vakna typ 11... :0

Ni får bilder från Grönan + Extramaterial  från världern bästa, proffsigaste, super, mega dunder fotograf vid namn... ZANNI!!!!!! hehe... <3

Sen ska vi hem till mej and eat  some breakfast... <3 hehehehehe.....

I övermorron ska vi.... gud... jag kan knappt säga det.... till... HMPFF...!!!

GAAAHHHH!!!! 
SPAAANNNIIIIIIEEEENN!!!!!

Till Zanniz bästiga mormor!!! YAY!! 

LÄNGTAR <3 

Ha det gött!

//Elliz

      

Av Zanni - 28 juli 2011 09:51

Förlåt att jag inte la upp designen igår men pappa kom och sa att jag måste sova för att var glad och pigg på grönan idag!

Men nu är den uppe, vad tycks?

Jaa nu så har pappa gått till jobbet och jag är ensam hemma, eller nej min bror är här men han ZzZzZzZzZzZzZz...

HAHA

Nu så ska jag äta frukost och sedan ringa Elliz om jag kan komma ner till henne, och vänta på att hennes mamma säger att vi ska åka till grönan.

Ska ta lite bilder där men jag kommer inte bo bakom kameran, för jag är ju på GRÖNA LUND!

Puss och Kram!


  

      

Dagens Outfit

Skjorta- JC

Linne- Bik Bok

Shorts- Ibiza- Zara

Av Zanni - 28 juli 2011 00:11


   Just nu sitter jag och jobbar på en ny design....

Kommer få en as grym bakrundsbild jag själv tagit, fast mina kompisar tycker det ser ut som en exempel bild från google, HAHA!

 

Aja designen kommer snart upp, hoppas jag såklart 

Imorron så ska jag och min mysis Elliz på grönan, skojjj!

   

Kommer kanske en liten wideo sen oxxå, så sitt uppe ett tag till hörni, kolla på:

Dessis låt, sådär tycker jag okej danslåt lixom, men jag visste inte hon var så duktig!

Hoppas bara det är äkta, inte dataljud!

Puss och Kram

Av Zanni - 27 juli 2011 17:58

Hejsan mina små sötis läsare!  

I   U

Idag så har jag vart med min gölli Elliz, vi kom nyss hem från stranden och imorrn ska vi till.....

  GRÖÖÖÖNAN!   

Jag älskar grönan, vi kommer åka sönder INSANE älskar insane haha.

Elliz har grönan kort och min brorsars tjej jobbar där,najs alltså!

Ni ska få bilderna från ibiza när jag kommer till mamma på fredag eller lördag, för det är där jag ar sladden från mobilen till datorn.

 

Nu så ska vi ialf gå och äta tacos och sen se på vår favo film...

KOPPS

Hahaaaaa^^

Jo vi har fotat i skogen också, eller rättare sakt jag fottat vackra Elliz med hennes kamera!

Den ska vi ha med när vi åker till  España!

Längtar...

JAG OCH ELLIZ PÅ EN SOLIG STRAND I MARBELLA, HOS MIN MORMOR!

NAJSIGASTE I VÄRLDEN! <3

Ja men nu måååste viu gåå för elliz mamma väntar!

Mer bloggiz kommer ikväll! 

Lovar!  

Puss och Krum! <3

Haha skoj pics!

             



HAHAHA!


Av Zanni - 26 juli 2011 23:54

Tjena alla söta bloggläsare..

Jag kom hem för några timmar sedan, jag har bara ätit och vart med min Elliz vi har mysigt med film och Elliz special cup cakes as goda 

Men ja jag bloggar mer imorrn!

Puss!

 


Av Zanni - 15 juli 2011 22:21


Nu så ska jag typ uppadtera lite grann!

Haha jaa...

Ehh ja..

Ja här på ibiza är det as nice livet bara rullar på <3

Det ända jag gör är BADA BADA BADA SOLA SOLA SOLA SHOPPA SHOPPA! <33

 

Ja och eftersom min kamera kaputskadjee

så får ni ur dåliga bilder där man i ser ett skit, de är tagna med min mobbe! <33

 

Men nu ska ni få bilder på det jag köpt hittills! <33      Jag skrev i KRONOR men det är Euro här men.. <33  


 (från barcelona)

Puss från Zanni

Av Zanni - 10 juli 2011 21:59

Hejsan nu har min kamera pajat (kanske)

Det skulle ju vara en UNDER vattens kamera och så bara dog den bäää!

Ialf så vill jag bara säga att livet äger här på VARMA ibiza.

Ja nu så sitter jag här på resturangen och har nyss ätit och druckit två mini läsk.

Japp ja som sakt så kommer ni kanske inte få några bilder här medas jag är på ibiza eftersom kameran dog men jag får väl ta med mobilen och då för jag köpa en sladd när jag kommer hem.

Ja vi åker till stranden varje dag och badar i hawii vattnet hihi! ♥

   (från google)

♥♥♥♥♥♥

♥Puss♥


Av Zanni - 10 juli 2011 21:34

Nu får ni Barcelona bilderna♥

   Jag vid la sagrada familla   GrisFejs   Mobbat   Lilla jag vid den där kända parken          Ful.se      Sen så åkte vi linbana upp på ett berg   På berget

♥Puss och Kram♥

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards