♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Zanni - 10 juli 2011 21:30

Nu ska ni få monets trädgård bilderna!

                                       

PS: Man fick inte fotta inne i huset!

♥Puss och Kram♥

Av Zanni - 8 juli 2011 21:56

Fattar om ni är sura på mej nu!

För bilderna kommer inte idag heller, här på ibiza måste jag gå till ett cafe och köpa en typ läsk för att få interenet men nu så har vi nyss ätit middag.

Och jag ska bara äta upp min efterätt och sen ska vi åka ni får bilder nästa gång jag kommer hit.

Jo ida har vi vart på stranden...

Det är så jävla najs vatten här ni vet sånt här typ turkost hawaii vatten kallar jag det hihi!

 

Jag har varit i vattnet heeela dagen, det är alldeles för vartm uppe på land.

Där vi badar är det sjukt STORA  vågor de är jätte skojigt hhihi..<33

Japp det är det som händer hos mej på underbara Ibiza... 

Love my life 

Oj det lär snobbigt menar inte det!

   Min efterrätt!    

Haha tog denna roliga bild imorse!

Snygg?

Puss och Kram tills vi hörs nästa gång! <33

Av Zanni - 6 juli 2011 23:49

Hejsan alla fina läsare hoppas ni inte längtat allt för mkt efter monets trädgård bilderna för jag har inte laddat upp de än men jag loovar ni ska få de nån annan gång KANSKE ikväll!

Ja ialf så åker vi båt till Ibiza imorrn ska bli sjukt kul..

BADA, BADA, BAADA!

 

Men jag vet inte omdet finns internet där vi ska vara så det kanske inte blir värsta bra update.

I värsta fall kommer jag inte kunna ladda upp bilder (om vi måste  gå till interten cafe)

Så då får ni monets trädgård om 3 veckor hehe...

Hoppas det är ok?

 

Idag så har jag och pappis shoppat...

DET HÄR:

  Dagens Outfit

Byxdress- H&M

Halsband- Claire's (Barcelona)

Jo jag körde på utsläppt ida ni ska få se sedan.


     Armband ocg ring från nån som säljde ute på gatan   Strumpor (eftersom jag glömde ta med hemmifrån)   V-ringad tröja frpn Zara       



Smartisar


   Mitt hår + smartisar     Haha, lånade pappas bok!

   TYYYSTA!

Nejdå skoja bara

      

Nej nu måste jag sova klockan är ju 00.00

Vi får hoppas att det finns internet annasrs får ni BIIILDER

när jag kommer hem...

  Puss och Kram vi hörs väl snart igen hoppas jag  

Av Zanni - 5 juli 2011 23:56

Ni får bilderna imorrn ska sova snart!


GODNATT!  

Av Zanni - 5 juli 2011 23:24

Tjenare allihoppa!

Nu så är jag som sakt i barcelona på hotellet, vi kom hit klockan 15.00 förut och sen dess har vi shoppat lite små grejs.

H&M är alltid min räddning om det är så att man är nånstans och så hittar man massa saker som är sjukt fina men som inte passar och sen när man ska gå hem så har man kanske bara en enda kasse dååå....

KAN MAN ALLDTID GÅ TILL H&M!  

Hittade as göllig byxdress.

Ja och lite annat såklart...

 

 

  Ja visar er bilder från Monets trädgård snart, ja i paris så köpte jag en väska oxxå som jag inte hunnit visa än men ska visa nu!

Puss och Kramizar!

   Väskan jag köpte i paris♥   Örhängen och halsband ♥   Byxdressen från H&M  

En barcelona väska!

Av Zanni - 3 juli 2011 22:00


   



 

Upp♥

Fyy va läääskigt det var!


 
   Ner från toppen♥

Kram♥


  

Av Zanni - 3 juli 2011 21:42

Helluu

Nu kom vi nyss hem efter en hel dag å stan (Paris) ida har vi ju som sakt vart uppe i Eiffeltornet, högst uppe det var så jävla högt!

Japp sen så gick vi runt lite sen så hamnade vi typ mitt i ett tivoli där jag åkte nån skum vattenbergochdalbana.

 

Ja men nu ska ni få bilder

    På väg upp   Utsickten från första våningen   Igen

   Jag på första våningen.


   På väg upp till andra våningen.

   Utsickten från andra...   Igen

   Det var ju redan sjukt högt...

Nu skulle vi upp till toppen med hiss nu ska få se...

Snart!

Kram  

Av Zanni - 2 juli 2011 23:06

Shooo alla söta läsare

Sorry att jag inte bloggat men har haft fullt upp igår så kom vi hit till Paris och åkte en sånhär guidad busstu, det var buss utan tak.

Där åkte vi runt och såg massa saker det fanns en AS stor LV (Louis  Vuitton)

 

Ja bilderna var på massa hus och så...

Inte så intressanta men ida var vi vid eiffeltornet och så gick vi runt och bara titta.

Imorrn ska vi till eiffeltornet och gå upp och på måndag ska vi till monets trädgård.

Nu så sitter jag och äter godis och chattar med värdens finaste tjej...

vid namn ELLIZ 

Ja tänkte bjuda på lite pics.


   Jaoo

   

     Notre Dame   Mina nya rosa skor från- Roxy      


 Guldigt Eiffeltornshalsband!


   Zara   (koftan och blusen är från Zara i Köln)

   H&M Köln

Puss och godnatt!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards