♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2011

Av Zanni - 24 mars 2011 18:59

Sorry att jag inte bloggat ida! Imorrn har jah ledigt jiipie! Ida har min zötiz vart här vi har haft super ;) Myzit <3 Vi har vart och hoppat med pontus i skogen, och thyp lagat mat och suttit vid datan! <3 LOVELY! Annars har jag bah vart i skolan och trökat mej finns inte så mkt mer att säga + att jag inte orkar skriva ida (min vårsnuva har börjat :()

 

Kolla va söt jah va förut! Änzka man kunde va lika Swwwweeeety jämt livet ut men nee det går tydlien inte nu e man ju sygg istället! haha =)

Lovly <3

Love yah Phözz Zanni <3

Av Zanni - 24 mars 2011 18:49

  Sorry dååli bild, men kameran e urladdad =(

Munkiz: Gina _ kr.

Zhortiz: Gina 199 kr.

Linne (lånat av Kammiz): Indiska _ kr.

zhortiz: Gina

Av Zanni - 24 mars 2011 16:59


 

Av Zanni - 23 mars 2011 18:38

Hej hej och thyp godnatt, fazt jag inte ska sova men detta blir bah sista för ida!

Vad tycks om headern dah? <3

Jag ska thyp göra ett video inlägg med mina faviz saker laddar nog upp det imorrn, för thyp alla bloggare har en sån video???? hehehe <3

Älzkwahar er alla pusss Zanni <3

Av Zanni - 23 mars 2011 17:50

  Inte så bra bild men tog thyp 100 och detta blev den bästa!

Byxer: KappAhl 297

Tröja: BikBok _ kr.

Kofta: EHHH?

Linne: KappAhl _ kr.

Av Zanni - 23 mars 2011 17:15

Tjaba bloggen! Fan va jag har saknat er, har vart ute med pontus så har inte bloggat.

På fredah ska jag ha hund kalas hhihi för han fyller 5 år på söndah!

Ja min dah i da dah! <3

Jag var i skolan idag var matten trökig för att vi hade frihand, då ska vi rita RUUUNDA cirklar och RAAAKA sträck.

Sen var det min faviz mat.... LASANGE (det är bara i skolan det är det). Och så bärettade min fröken om asagudarna, vi håller på med dockor i pappermarsse så vi ska göra ett dockspel som handlar om den nordiska mytologin, så vi gör gudadockor.

Ja sen kom jag hem och gick ut med pontus tillsammans med jullan.

Så e ganska trött nu! <3

Nu kom nyss min brorsa så jag ska gå och *umgås* med han haha  

Snart kommer också min nya header och dagens outfit.

pusss Zanni  

Av Zanni - 22 mars 2011 18:42

Hejsan svejsan lingongren! Nu hinner inte göra nån header så det kommer imorrn!  Ska jag berätta om danzen dah? Ja det gör jag vi thyp la på massa saker och det va thyp super kul. AA annars finns det inte så mycket att säga. Komentera gära vad ni tyckte om min zminkvideo! =) jag blir hyperhypnotizkt gald!

Detta blir nog mitt sista inlägg idag. =(

Ja men nu ropar mamma som en galning att jag måste komma och äta så vi hörs senare.

pusss

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards