♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2011

Av Zanni - 22 mars 2011 12:26

  Cha cha bloggen, ida är jag sjuk=( Har lite ont i magen och halsen annars e det bra. Jag har sovit+ lite andra saker därför har jag inte bloggat sorry!

Så jag har inte gjort så mycket men nu ska jag ut med Pontus, sen till vetrinären på en vanlig undersökning (med Pontus och mamma) sen ska jag nog på danzen för jag känner mej thyp bra nu! =) Jag har fått frågor om jag inte kan lägga in ett inlägg om hur jag zminkar mej, så tessie håll ögonen öppna der kommer nog snart ^^

Jag går på blandning mellan street, jazz och show! Super kul! ^^

Igår på ridningen, jag träffade teresa hon ska hem till mej på fredah eller lördag. Då ska hon sova över =) och fixa gelenaglar på mej. Lägger upp en bild jag loovar!

Kram Zanni

PS: ja, ja jag ska göra en ny header ida elr imorrn

Av Zanni - 22 mars 2011 12:21

  Min lilla sjuk outfit! =(

Byxor: KSSS 297 kr.

Addidas jacka: Stadium 399 kr.

Linne(lånat av en kompis): Indiska _ kr.

Av Zanni - 21 mars 2011 17:05

Hej Hej alla!   Nu ska jag till ridningen ska bra berätta min dag ida'!

Jag var i skolan (haha ingen nyhet) där har det väl varit lika tråkigt som vanligt samma gamla matte och trökiga ämmne, ja ni vet nog. Sen kom Kammiz hem till mej men hon åkte nyss för hon var tvungen att komma hem, thyp?

Ja-a så vi flumma lite hehe   Nu ska jag bara äta och sen åka till ridnigen ska ta med pontus min gööööölligazte hund!!! =) Hinner inte skriva mer nu!! <3

//Kram Zanni  

Av Zanni - 21 mars 2011 16:23

                                                  
                    

Tights: H&M 99 kr. Kofta: Bik bok 119 kr. Blus: Tiffany __ kr.


                                        FACELOOK! <3

Av Zanni - 20 mars 2011 18:37

Hejsan allesammans förlåt att jag inte lagt upp nåt video inlägg men det funkade inte med mobilen så jag håller på att fixa det nu, det kanske kommer snart det beror på om det börjar funka. Jag bjuder på en bild att roa er med medans ni väntar!   Haha I'm a roocker! <3

Av Zanni - 20 mars 2011 11:47

  

               FACELOOK!                          

    Byxerna: KappAhl 297 kr.

                                                  

            Tröjan: Bikbok? __ kr.

                                                  

             Linne: KappAhl __ kr.

                                             



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards