♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2011

Av Zanni - 20 mars 2011 09:26

Gomorron bloggen, jag vaknade ganska tidigt idag av att pappa skulle på toa och sen typ äta äpple (INTE PÅ TOA UTAN EFTER HAN VART PÅ TOA). Då typ lät han ganska mycket, idag senare när jag kommer till mamma ska jag göra ett video inlägg hade jag tänkt. För då får jag min kamera och min överföringssladd.

Ja ska jag bäretta lite kort om hur min dag ska se ut. Jag och pappa ska till erikstadsbadet eller på bio (hur många lingon finns det i värden). Men innan det så ska jag väl bara vara hemma får se om jag kanske går ner till Elliz eller något.

Efter bion/badhuset så ska jag ta pendeln hem till mamma.   Känns tråkigt för jag kommer sakna pappa så mycket men det ska bli kul att träffa Pontus (min hund om ni inte minns det).

/Zanni    

Av Zanni - 19 mars 2011 23:10

Detta är jackan från Gina! ^^     Haha flummig bild på mej just nu!

Cha cha bloggen! Nu kom jag och pappa nyss hem från inflyttnings festen, det var super kul jag och min kusin och hennes kompisar hade bah för flumm ihop! haha! Annars så åt vi, pratade och busa hihi!  

Har precis tvättat bort sminket och tagit på mej pyjamasen ska nog sova snart.

Tyvvär så laddade min mobbe ut så hann inte ta några bilder!  

När jag vaknar imorrn skriver jag själv klart ett inlägg, tror jag?

Jag vaknar nog vid tio halv tio nån gång.

Alla äffärer var stängda + att där vi gick såg jag ingen gina  

Så jag hittade ingen jacka men det är lungt för jag skulle ändå inte ha råd såå... skit samma!

// God natt och sov så gött kramar Zanni  


Av Zanni - 19 mars 2011 15:54

Hej svejs! Nu ska jag ut på stan med pappa lite, sen ska vi på inflyttnings fest hos min farbor och kusiner!

Ska titta efter en snygg jeans jacka från gina visar bild sen!

Hinner inte skriva mer nu!   

/Kram alla mina PHÖZZ gurkor så hörs vi!

Av Zanni - 19 mars 2011 15:09

Jag blir så arg när inte såna här snygga saker finns i min storlek!

Lixom alla kanske inte vill ha hello kitty och sånt. Det kan apsolut va gulligt ibland men inte heela tiden. Ibland kan jag ha xxs elr xs och ytterst sällan s.

Här kommer någa exepel på saker jag bara viiiill han från Gina!       

(Gina=Min favoo äffär)


Av Zanni - 19 mars 2011 13:02

Heej alla håller på med en header! Det är ganska svårt eftersom ingen som är hamma kan det föesökte göra i Paint men det blev bara skit så håller på i picknic.

Inte värdens proffsigaste direkt men sen kan nog brorsan göra det så det ska jag ordna en lite bättre än den som kommer snart!

/Kramiz Zanni!

Av Zanni - 19 mars 2011 11:19

   Så här ser jag ut ida!

Randig tröja KappAhl 99 kr.

Kjol Cool cat 299 kr.

Av Zanni - 19 mars 2011 10:20

  

Haha kolla jag har träffat bob marley!

Nää skoja det är på madame tussaous i Amsterdam Var där på sportlovet!  

        Haha Lady GaGa med! <333

Av Zanni - 19 mars 2011 10:04

Hej alla kära blogg läsare jag tänkte bäretta lite om mej själv:

Jag heter Zanni och bor i stockholmsområdet med min mamma, plast pappa och hund som heter Pontus. I en jätte fin villa på en lantgård med hästar, får och tråkiga höns haha!

Jag går i skolan i 5:an med bästa kompisarna men saknar min apsoluta bästis Elliz som bor i samma ort som pappa men jag har en APSOTUL bästis i skolan med! Henne älzkar jag över AAAAALLLT precis som elliz!

Jag har bott hos min pappa bästa hela livet men nu sommaren 2010 flyttade jag till min mamma.

/Kramar Zanni  

                                  Söt bild på mej och min hund Pontus!

Tidigare månad - Senare månad

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards