♥ Zanni Of Sweden

Inlägg publicerade under kategorin Spanien 2012

Av Zanni - 14 augusti 2012 12:09

Vaknade på världens sämsta humör, kan ni gissa varför eller? Jo, det här är vår sista dag här.. Imorrn lämnar jag paradiset och mot kalle sverige :( Blää, dags att sluta skryta om hur varmt de är här? Hehe. Men iaf, godmorgon finisar! Vad ska ni hitta på idag? Jag ska springa ner till stranden och pressa in de sista nu. Ska va brunare än alla när jag är hemma  Sen kommer väl resten av dagen bestå av att packa, packa mer och städa. Wehå! 


 

Av Zanni - 14 augusti 2012 01:43

Sådär ja, gjort mig iordning för natten nu.. Sitter ute på balkongen och svalkar mig lite, vi har havsutsikt här också, så hör vågorna här ifrån.. Hur underbart som helst  Haft en jätte bra dag i Marbella också, brukar ju vara där varje år med mormor.. Men iår blev de något nytt, fast skönt att åka och hälsa på i marbella ändå. Världens bästa stad tycker jag! Iaf så startade vi med att kika runt på markanden, jag och Klara letade som GALNINGAR efter usa-twisted bikini. Men nejnej, dom va slut :( Lunchade hemma hos mormor + chillade ett bra tag nere vid poolen.. Har ju ingen pool här så de va perfekt! Fottade lite och bättra på brännan, standard! Sen drog vi ut på stan för shopping & middag, fick med mig lite kläder och sen hann vi med middag på stranden innan vi tog bilen hem. Hur har eran dag varit sötisar, var de sol i sverige idag eller? Hört att de regnat en hel del.. 

 

        

 

    

Av Zanni - 14 augusti 2012 01:05

Jag är hemma babes! Saknat mig? Mihi, klart ni har  Har saknat er också.. Men måste fixa med lite bilder, dra på mig myskläder oså innan jag kan börja blogga, men de går fort så vi hörs snart. Håll ut! 


Tog bilden för några timmar sen när vi va på väg hem.. Älskar att åka bil på natten, ner vevade rutor, grym musik i lurarna och världens bästa människor runt sig, feeeling fri typ, så härligt! Längtar tills jag tar körkort HAHA, då jäklar!

 










Av Zanni - 13 augusti 2012 13:15

Ni följer mig på instagram va? Om inte, in och gör de nu  Är bloggen dåligt uppdaterad så är de bara kolla min instagram, där kommer jag med nytt varje dag! Försöker följa alla tillbaka också, vill ju se mina älsklingars bilder, dock är de lite svårt att hålla koll på vilka som är bloggläsare och randoms.. Så släng in en komentar ifall jag glömt att följa dig. Okej? Hihi, bra babes!


 

Av Zanni - 13 augusti 2012 10:07

Fixat några tidsinställda nu på morgonen som förhoppingsvis kommer upp ikväll, de blir bra va? Hoppas det hurrni!  För nu ska jag sätta mig i bilen och åka några timmar bort till min mormor som bor i Marbella, tjejerna följer med också! Vi ska först på marknaden och titta lite, sen en god lunch, massa sol & snack vid hennes pool och sen shoooopppiiing! Mormor betalar  Så de blir nog supermys, hihi saknat mormor. Hoppas ni också får en bra dag, för min ska bli toppen. POOUSS

 


Snabb bild på mig idag, solbrillorna åker klart på ute, sjuuuuuukt stark sol

 


Av Zanni - 12 augusti 2012 21:30

  Har på mig det här ikväll, + coneverse, hög toffs och massa pengar i fickan  Ska ut och käka med allihop nu, nåt gott blir de säkert.. Sen hoppas jag på shopping, men kommer väl inte hitta något som vanligt. Seriöst, shoppingen i Nerja suger.. Arg chey! Jaja, vad tycker ni om min outfit? Juuuste! Har glömt och visa vad jag köpte i förrgår, köpte iaf tröjan då

 

 



Av Zanni - 12 augusti 2012 21:21

Yees babes, såhär kan man se ut efter en hel dag i solen.. Om man är som mig  Hehe, nejdå, men ni måste erkänna att jag blev rätt brun ändå? Bilden är dessutom tagen i början av dagen, låg där tills 18:00 med bara nån timmes uppehåll.. Så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu? Jag och Klara vägrade gå upp innan solen försvunnit, och de klarade vi ju ganska bra  Isglassen fick bli min bästavän idag också, haha räddaren i nöden liksom.. Livet är härligt  Börjar nästan gråta av tanken på att jag ska hem snart, åh.. Vill stanna i de här drömlivet! 


        



Av Zanni - 12 augusti 2012 19:21

"Har du klippt in dig själv eller har du bara gjort dig brunare och det kommit utanför på denna bild? Du fÅr gärna ge ett litet svar på tal på detta..? ;) haha."

 

"man ser att bilden e fotoshopad, asso havet, de e ljusare"

 


Svar: Hej på er, haha ja jag lekte lite i picmonkey och gjorde mig brunare, doch var det inte meningen att det var den som skulle upp här. Utan ville ha orginal bilden, men stressde och så råkade jag väl publicera fel bild. De är väl inte hela världen? Fixat de nu  Havet därimot är inte alls phootoshopat. Och, om de hadde vart de? Hadde de väl inte vart något fel? Ge mig ett litet svar på tal på de. Puss!


"Du är mest med äldre personer än du själv har jag märkt.. Händer de aldrig att dom är tasiga eller så? Eller gör saker som du inte kan på grund av din ålder?"

 


Njaa, så mycket äldre kompisar har ja väl inte? Dom flesta går i sjuan och några i åttan & gymnastiet (typ 4), och de funkar superbra med alla. Har inga dåliga vänner just nu, dumpat alla idioter.. 


   

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards