♥ Zanni Of Sweden

Inlägg publicerade under kategorin Spanien 2012

Av Zanni - 12 augusti 2012 13:00

Nu jäklar ska jag ner till plaaayan och steka! Ska bli brunare än nånsin eftersom jag behövt sova bort så många dagar här inne i lägenheten när jag va sjuk, och typ blivit blekare än när jag kom hit :( Så får ta igen de nu dom sista dagarna här, men blir ju brun superfort så de blir nog lätt. Stolt latino  Nej nu måste jag ut, alldeles för varmt här inne.. Vad gör ni?!


    

Av Zanni - 11 augusti 2012 22:25

Har varit en sjuuukt rolig dag på vattenlandet idag, sprungit runt, fram och tillbaka ner & upp.. HAHA  Så ni kanske förstår att jag är trött? Helt röd i ögonen av allt vatten också, hehe. Så kör på ett snabbt inlägg innan vi drar ut en stund, käka oså! Vad har ni haft för er babes? Regnar de fortfarande hemma? Hörde av bästavän att de va 10 grader igår, haha längtar inte hem längre.. Mina vänner får ta och komma hit istället, dom är det ända jag saknar  Jaja har somsagt haft de skitkul på vattenlandet, förutom alla äckliga killar, annars har de vart hur nice som helst. Zanni goes 5 år! Tihi, har inget mer att skriva nu så bjuder på lite bilder.. PUSS


    







Av Zanni - 11 augusti 2012 21:23

Fyfan vad jag saknat snabbmat här i spaninen, bara massa lyx & trams.. HAHAHA! ;)


 


Av Zanni - 11 augusti 2012 11:45

Har samlat ihop lite skönhetsmyter från olika tidningar, nätet, bloggar osv som jag tänkte dela med till er nu också.. Så dumt när man håller på och fixar en massa och de ger 0 resulat haha :( Så här kommer dom vanligaste och viktigaste enligt mig, hoppas de hjälper! -


*Håret blir glasigare om man sköljer de med iskallt vatten innan man hoppar ur duschen - Många verkar faktiskt tro de, att de kalla vattnet skulle stänga hårets fjällskikt och få de glasigare, men så är de inte alls! Så njut av varma duschar och fixa håret glasigt med prudukter istället 


*Att håret växer snabbare om du klipper topparna oftaHåret växer alltid med samma fart och det påverkas inte av hur ofta du klipper det. Däremot så kan risken för kluvna hårtoppar öka om du inte klipper topparna regelbundet. Vilket gör att ditt hår lättare går av och därför inte kan ha kraft att växa förbi en viss längd.

 

*Dyra krämer är bättre än billga - Så behöver de absolut inte vara! Så om du betalar hundralappar för en prudukt så är de ingen garanti på att den skulle va bättre än en från h&m. Så kör på dom för en hundring istället för att slösa en massa på onödiga grejer och gör något kul för dom pengarna istället! Bara ett tips.

 

*Rakning gör hårväxten grövreHårväxtens färg, grovlek och täthet styrs helt av hormoner och dina gener och påverkas därför inte av rakning eller vaxning. Dock kan ett rakat hårstrå ge intrycket av att vara grövre eftersom det skurits rakt av.

 

*Att lösnaglar skulle förstöra dina riktiga naglarVarken lösnaglar eller lim förstör dina riktiga naglar, därimot kan nageln ta skada om du river eller sliter bort lösnageln när du vill plocka bort dom. Tar du bara hand om lösnaglarna och plockar bort dom korrekt skadas inte dina riktiga naglar. Ett tips på en asbra prudukt för de är lösnagelsremovern från deped, superbillig och hur bra som helst. KAAAP  

 

 

 

 

Av Zanni - 11 augusti 2012 10:15

Godmorgon på er mina hjärtan, allt bra idag?  Jag är feeett taggad för idag, jag & tjejerna ska dra till största vattenlandet och hänga där hela dagen.. RÖÖÖJ! Ni måste hålla med mig om att de är galet kul med vattenland hehe, bättre än grönan ju? Tycker iaf jag, 5-åring på nytt liksom. Dock blir de ju inte så "nytt" för mig eftersom jag redan är en 5 åring i syket, men ah. HAHA! Bloggar när jag kommer hem babes, ha en toppen dag undertiden & lääs min blogg om ni inte har nåt bättre för er för jag lovar bra update.. Thihi, loveu ♥ 


        


 

Av Zanni - 11 augusti 2012 01:25

Såhär osminkad & sliten har ni väl aldrig sett mig på bild? Här har ni iaf, som ni ville ha, en helt osminkad bild + att jag är grymt sliten nu också.. Kolla tills ögonen trillar ur, inte för att de är nån vacker syn menmen  Kom precis ut från en lååångdusch (därför är mitt hår blött), mihi så luktar supergott av citronlotion nu.. Ni får sova så sött älsklingar för jag ska sova nu, ny dag imorrn ju? PUUSS


 

Av Zanni - 10 augusti 2012 21:35

HAHA slänger in en liten snabb videoblogg, nästan osminkad, finnig, allmänt ful och otroligt töntig. Yees, de är jag det  + att jag visar min outfit, berättar lite om kvällen och sån bloggshit. (UPDATE!! VIDEOFYME CPAR SOM VANLIGT, VIDEON PUBLICERADES TYDLIGEN FÖRST NU SÅ OM JAG INTE HAR NÅGRA VISNINGAR JUST NU SÅ ÄR DET DÄRFÖR. HEHEHE)


Av Zanni - 10 augusti 2012 17:58

Babes! Vet ni? Jag tror jag är sjuk eller något, seriöst alltså. Jag är varit i ett skitstort shoppingcenter hela dagen och knappt köpt nåt alls.. Inte normalt för att vara mig, känns fett dåligt :( HAHA förstår ni mig? Ska visa de lilla jag fick med strax.. Ska bara ner och sola lite på la plaaaayan först! PUSS


Såhär känner jag mig just nu.. Jag kan ju inte shoppa längre.. 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards