♥ Zanni Of Sweden

Inlägg publicerade under kategorin Spanien 2012

Av Zanni - 10 augusti 2012 01:19

Sååå trött nu, inte så konstigt kanske? Dansat runt på gatorna hela kvällen, "humu humu, noki aqua aaa" HAHA, herregud.. Kommer aldrig glömma  Fick lite på video också, lägger kanske upp sen? Om jag är snäll tehe.. Sen åt vi ute också, som vanligt, har faktiskt inte ätit hemma en ända dag? Även fast de va de som va tanken med att hyra egen lägenhet.. Aja, de är ju nice  Älskar livet utomlans, om jag skulle få chans att flytta hit skulle jag inte tveka alls, iaf inte om jag fick ta med mig min älskling hihi.. Vart skulle ni helst vilja bo sötisar? 


Drack förresten Pina colada för första gången ikväll (efter), alkoholfri såklart.. Fyhelvete va gott, haha kommer dricka flera per dag resten av dagarna jag är här.. Redan beroende  Har ni smakat? Om inte, GÖR'T

    


 

 

Av Zanni - 9 augusti 2012 19:45

Världens härligaste dag alltså! Chillat på stranden i flera timmar, druckit massa goda drinkar och njutit av att vara här & att jag äntligen är frisk  Har hunnit med att minishoppa lite + tagit massa bilder också, bra va? Köpte sololja bland annat, vet att jag själv skrev att de är jätte dåligt.. Men nu när jag vart sjuk och inte kunnat sola så fick de bli så. Kan ju inte komma tillbaka till sverige som en blekfis? Så har legat och pressat i sanden när jag inte sprungit runt i havet som en liten bebis och lekt. HAHA, that's me  Aja, dom tjatar på mig nu.. Måste göra mig iordning för kvällen, hörs!

 

Loooovelife

   

Av Zanni - 9 augusti 2012 19:15

Nu har ju äntligen trailer för Breaking Dawn part 2 kommit ut, jäääklars vilken "Twillight-hysteri" det är på facebook.. Haha nästan lite överdrivet. Fast jag var ju själv sådär för 1 år sen, helt twilight gaaaalen  Är väl lite av ett fan fortfarande hehe, så ska absolut gå på premiären! Är väl nästan ett måste när man är tjej hihi? Ska ni se den sen babes? Och hur tycker ni den verkar denna gång? Själv tycker jag det verkar bli lite för mycke, men vi får väl se sen?!


Av Zanni - 9 augusti 2012 13:05

Hej sötnosar, vad gör ni?! Hörde att de regnade i sverige? Stackare  Här lyser solen för fullt och de är 36 grader ute, nästan lite för varmt tycker jag.. Nejfan! Nu ska jag springa ner till havet och vakna till lite! PUSS


 

Av Zanni - 9 augusti 2012 12:37

Ursäkta min usla uppdatering igår, men jag fick sån energi så direkt efter jag duschat drog vi ut och åkte till Puerto Banus, ni vet där alla riktigt feta lyxjakter ligger? Haha seriöst båtarna är ju stora som finlandsbåtar (fast mycke snyggare ;), dör lika mycket varje gång jag är där.. De är typ som stockholms Sture P, fast 100 gånger värre HAHA, kan ni tänka er?  Sen så käkade vi lite middag på ett jätte fint ställe, så himla härligt här nere i alltså. Kommer längta ihjäl mig till den här värmen när jag kommer hem.. 


HAHA, bjuder på den här.. Dreeeaam on bitches!

 


Av Zanni - 7 augusti 2012 16:55

Vi sprang runt helt galna på "La Canada" igår, seriööööst.. Så många affärer fulla med massa snygga plagg? Då kan man väl inte direkt va lung? Inte jag iaf, shopaholic  Bara 1500 kvar nu, hur ska jag klara mig? Ni får skicka lite pengar till mig sötisar bara för att jag är sjuk liksom, hehe  


Köpte det här iaf, vart inte så mycket eftersom vi ville hinna med alla butiker.. Men jättenöjd med det här lilla ändå!


Enkel tröja från hollister, supersöt med spetsen oså.. (btw, vettefan va jag tänkte när jag tog bilden haha)

 

Ett gult spetslinne, kärlek vid första ögonkastet typ, hihi.. Minns bara inte va affären hette?


 

Armband från Clarie's, min favorit smyckesbutik! Finns inte i sverige så får passa på nu 

 

Fake Louis Viutton plånbok, köpte på markanden hiho

 

 

Av Zanni - 7 augusti 2012 15:53

Goooodmorgon babes, hur är det med er? Är ni friska oså? Hoppas de är bra iaf  Med mig är det därimot skit, feber, huvudvärk, snorig, halsont, ont i örat osv osv.. + att jag har tappat smake. Tror de är typ bihålsinflammation? Ska till läkaren snart så får vi se. Usch va synd de är om mig, buhu :( Morgonen har iaf spenterats i sängen med massa avsnitt av Jockiboi & Widersted show medans tjejerna är på snranden. Kul liv? Ohja.


 


Av Zanni - 7 augusti 2012 14:32

Hadde de GRYMT igår, bara massa shopping hela dagen  Perfekt för mig ju? Vi började på marknaden, dock kom vi väldigt sent så alla hadde börjat plocka ihop.. Och vet ni? Jag hittade en usa-twisted bikini, precis som jag ville ha, men såklart så fanns den inte i min storlek :( Gissa vem som typ började skrika o grejer? HAHA jag! Nejmen så vi åkte upp till jordens typ största shopping center istället, hollister, blanco, guess, victorias secret ( dock en jätte liten butik, med skitlitet sortiment och inget som passa mej) ALLT hadde dom! Helt galet  Sprang runt där och stressade i nästan 5 timmar, fick med mig några små grejer. Vill ni se sen? Visar i nästan inlägg, om ni har tur.. Hihi, kom hem runt halv 12 då jag fick lägga mig direkt eftersom ja fått feber i bilen påväg hem, jätte sjuk nu, men mer om de senare! Va gjorde ni igår? PUSS

 


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards