♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 7 december 2011 19:18

Hemma nu babes, har varit hos Ellis min bebiis ;)

Jag fiiiick min present, spännandeee.. Ni ska strax få se!

Vi åt ägg.


HAHA!


Sen gick jag hem och åt väääärdens godaste mat med värdens bästa pappa,och nu ska jag äta glass med banan, chokladsås och märänger. Nytting chey?   


I skolan på idrotten var det såå sjukt kul, vi hadde hjärt och lungräddning, HAHA!

Jag fick vara "försöks kanin" och alla bara,pedofil till vår lärare, haha.

Men det var faktiskt intressant, man lärde sig jätte mycket.

Ska visa er en skitrolig video sen också! :D

Bjuder på denna härliga bild, lyyycka! Togs i helgen när bästis sov hos miiiiig.


PUSSSS!  






Av Zanni - 7 december 2011 10:55

Hello snyggingar, allt bra? ;)

Jag mår super, för mitt i spanskan så började det snööa grymt mycket jag bah DET SNÖÖÖÖÖAR!!! Hela klassen bah wiihooo..!! Och läraren bah, TYYYYYYYYYYYST!!!!!

Iochförsig snöade det i typ 5 minuter och inget stannade, men ändå! Azzzuuuum :D

Men nu måste jag arbeta, har idrott snart också eller aa efter lunch, puss!

 

Åhh, förra vintern..  

 

 


Av Zanni - 6 december 2011 20:20

 Sminkborttagning från Kicks 

Tvåpar urgulliga och "juliga" sockor, Lindex och h&m


"Varför lägger du inte ut bilder på dina underkläder?"


Svar: DÄRFÖR!!!

Av Zanni - 6 december 2011 19:58

Hey babes! :D

Jag har inte träffat Ellis idag, hon var tvungen att plugga :( 

Jag "hängde" med mina coola poolare istället, haha. Vi åkte upp och ner i en rulltrappa.

Kul liv.


Sen så träffade jag pappa i stan, köpte sminkborttagning, sockor och some underwears, hehe igen..

Skitnöjd, man känner sig finare, även om man inte visar de haha! ;)


Sen gick vi och köpte bakelser, muuumms 


Jag ska faktiskt plugga matte nu och äta middag, duktig flicka! 

 

Bjuder på en liten bild också!


Pussssss!  


   


Av Zanni - 6 december 2011 12:07

Sitter i skolan nu, hinner knappt uppdatera men vill bara förvarna om att min uppdatering troligen kommer vara "icke godkänd", om inte planerna blir ändrade! ;(


Jag ska träffa bästavän och haa PAAAAARTYYYY ROOOCK..!   

Och kanske någraaa till..?


Men puuuuuusss!

 

Av Zanni - 5 december 2011 21:19

Min lilla hallonbåt Amalia fyller 14 år idag! GRAAAATIISSS <3 

Älskar dej fina! <3

Skriv grattis till henne här så blir hon glaad.


Cheka hennes blogg också:


http://amaliaofsweden.bloggplatsen.se/ 








                                                                                         (hennes gammla, men den nya laggar på min dator..;(





Av Zanni - 5 december 2011 21:12

Dethära mineral pudret fick jag av Amalia sötis idag, hihi taack gumman! 

   

Köpte lite underwear också,men som jag sakt lägger jag inte ut sånt på bloggen.


Pusssss!

Av Zanni - 5 december 2011 21:01

Shoooolululu im home :D

Jag fick min seeena födelsedags present av Amalia idag, ett skitbra mineralpuder!

Gud så glaad jag är, haha lite kul att jag fick present av Amalia på hennes födelsedag..

Men ialf fick hon mig också :D


Var med henne och kolla stan en stud, köpte en minkshake på donken och såå, naaaajs 


Vi bjuder på två fuckade bilder här då, HAAHH!

   

Nejmen gud, haah hur ser jag ut.. ???


Puuuuuss!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards