♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 13 december 2011 17:15

Hos amalia, ska snart åka ;((( Vi kollar på nåt pogram som amme ääälskar!

 

Av Zanni - 13 december 2011 08:15

Gódmorgon sunshines, sovit bra?


Idaag är det tisdag, och jag har sovmorgon och sen hemkunskap, najs eller?

Slutar också redan vid 3 tiden, åker nog bara hem då eller till Amaaalia! :D

Kul liv jag har?


Hehe uppdaterade ju inget igår, nästan men jag satt och lekte med min nyyya kamera, såå nöjd!

Aja nu ska jag kolla julkalendern på svtplay och lite sånt, PUUUSSSS! 

 

Förlåt för hjärtat, fjortisvarning herregud!  Men min mun ser helt fackeedupp ut!

Av Zanni - 12 december 2011 19:34

Shiiiiit vad glad jag är, fick hem min nya kamera idag!

TACK TACK TACK!

Såå sjukt nöjd, en av de bästa kompaktkamerorna som finns enligt massa hemsidor och de butiken. Så den var grymt vär 2199 :- på rea, och det är grymt bra med tanke på att den kostat innan.


Jag får tydligen inte skriva vart jag köpt kameran. Min pappa säger att eftersom han blev medlem och allt så kan ni, om det finns nån sådan spåra upp mig och få reda på vart jag bor.

Haha shiit han är lite överbeskyddande ibland, men den kostade iallafall 2199 :- på rea.

 

WIIIHOOOO!  

Av Zanni - 12 december 2011 19:09

Är galen just nu, fått min nya kamera. Men jag ska försöka skriva ett normalt inlägg innan jag visar er den.


Efter skolan drog jag, Amalia, Hannabel och Hampus till city. Vi typ kollade runt massor, och sedan gick vi till One Piece och provade haha, vi hadde iallafall skitkul!


Sen åkte jag in till pappas jobb när han slutat och så gick vi och köpte KAMERAN!    Happy girl här!


Bjuder på lite bilder, från One Piece, haha! ;)

   



Azuuuuuum!   

Hannabeliiitooo!

Egooo, forever!

    

   Coolingar, haha fina vänner man har! 


Puss & Kram! 


Av Zanni - 12 december 2011 11:57

Hello! HEJ!

Vet ni vad som hände mig nyss, haha jag ramlade rakt ner på rygg i matsalen.

Skit pinsamt alla bara skrattade, det gjorde iohförsig jag med men äändåå fett taskigt;(

Typiskt mej alltså! ;*


Nu ska vi gå till "Oh thank heaven, 7eleven", hahaha gash så kul man kan ha! :D

 

Amalia + Zanni=   forever and ever!

 

PUSSSSSSS! <333

Av Zanni - 12 december 2011 08:10

Måndag nu då, ny vecka!

Jag måste skynda mig till bussen, men slänger in detta inlägg först, höh..!

Planerna för dagen är att jag ska såklart gå i skolan, sedan möta upp pappa vi ska åka och köpa kameran, whiihoo! Om den är billigare i butik vill säga, annars beställer vi den. 

Happy! Den är rosa och i toppklass, det är allt ni får veta 

Men ni ska såklart få se senare.


Oj nu måste jag nästan springa, har typ 10 minuter på mej hehe.

Bjuder på en liten "facelook", visar bilder på hela oufiten senare idag.   


Puss & Kramiss!

Av Zanni - 11 december 2011 22:15

 

Godnatt med er, jag ska själv ligga och läsa ett tag till. Jag borde faktiskt sova, skola och allt imorrn ;(


 

Av Zanni - 11 december 2011 21:24

Hej på er!


Jag har nyss ätit en super god middag med pappa, ost. Massa super goda mögelostar, päron, advokado dilikatess marmelad mm.

Är jag typ ensam 12 åring att tycka om sånt, hehe?

Aja super gott iallafall. 


Söndag som det är ska det fixas massa saker iför veckan, sedan ska jag hoppa ner i sängen så fort som möjligt och läsa!

Myys 

Btw så kommer det troligen upp ny design snart, kul va?

Haha pappa skrev lappar med vad osten hette osv.


Puss & Kram     


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards