♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 14 december 2011 20:39

När jag kom hem låg ett paket på min säng, undra vad det kan vaara?

Nån som vet, alla som gissar rätt får en läänk!

Loooovar!! ;)


Hos bästis låg vi kolla på film "kalle och chokladfabriken" bääästa och åt två skålar chips! Tjockisar ;))

 

Puuuuss!  

Av Zanni - 14 december 2011 18:05

Speeelar sims hos ellis nu, NAAAAAAAJS! Så kmr not uppdatera, mrn när jag är heeemma!

Gaaaalna planer för helgen!<3

PUSSS!

Jag, amme och haampus.. ;))  

Av Zanni - 14 december 2011 11:32

Just nu sitter vi i bibblan och har rast, troooor jag?

Sen typ lunch, idrott, EA och biild. Fuck of. Hatar bild! Ushh, vår lärare ee läskig.


Gash vilket osammanhängande inlägg, bäst att sluta skriva nu?

Iallafall så slutar jag vid 4, åker nog bara hem och är barnuunge. Mysigt!

Kanske träffar bästavän, vi har inte sets på 4 dagar ;(


 

Jag bossar loss som hängagubbeinstruktör, cooling!


Puss oh kraaam<3

Av Zanni - 14 december 2011 07:12

Godmorgon sötisar!


Detta får bli ett supersnabbt inläg, har skitbråttom!

Börjar halv 9 och slutar skitsent, 4!

Ska nog bara åka hem, måste fixa lite grejer och gå till bibblioteket. 

Bjuder på lite "Details of the day" (stavning)?


Ha en bra dag babes, PUSSSS!    

Av Zanni - 13 december 2011 21:22

Ni har väl inte missat den nya "Mange" låten? Grym ju?

Eller vad tycker ni?


Av Zanni - 13 december 2011 20:49

Lucia idag ju, haha det hadde jag glömt imorse så blev skitförvånad när det var massa fika och de småsötarna sjöng. Hihi mysigt var det iallafall.


Nyss så fikade jag julfika med pappa i köket, lussekatter, pepparkokor och en marsipan gris och allt, hihi ;)



Puss & Kram         

Av Zanni - 13 december 2011 19:49

 

Vill bara informera om att jag mycket hellre vill att ni ställer frågor i "Bloggextra" rutan, jag har bara kvar den gamla för att ni ska kunna kolla tillbaka på gammla frågor jag svarat på! Förstår ni?


Puuuuuusss!

Av Zanni - 13 december 2011 19:03

Fick med mig en nya mascara idag, False Lash Effect.

Jag följde med Amalia till M.a.c sminkmärket, innan vi frog hem till henne och såå.. Och då köpte jag mascaran och ett bodylotion. :D

Köpte den på Kicks 179:-, har ni provat den är den braa?

Billigt bodybutter från h&m 30 :-, loveee!      


Btw såe det ju Lucia idag, haha hadde glömt det imorse så nu ska jag äta Lussebullar + pepparkakor med pappa.


Puss & Kram!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards