♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 16 december 2011 16:23

Nuu har jag äntligen hos mamma, ahh!

Håller på att packa upp och dunka muusik, naajs.

Resar ut kläder osv, därför tar det ett tag innan jag uppdaterar igen. Men då är den massa kul, tänkte starta en tävling videos om planer + lite ni bett om. Skojskoj ;)


Håll ut en timme till babes! 


Ofixad brud var det här!

PUSS!  

Av Zanni - 16 december 2011 08:14

Godmorgon snyggingar, jag vaknade på toppen humör det är ju faktiskt freeeedaaag!

Wiiihoo :D

Berättar mina gaaalna planer senare idag, när jag kommer till mamma.


Så ni får också ha en super dag, PUSSSSSSS!

 

Haha cpe bild, meeeen lyyyckaaa

  

Av Zanni - 15 december 2011 21:16

Shooolulu im home!

Hos bästis tjockade vi oss framför tven och daaaaatooorn. KULLIV.COM :D


Imorrn ska jag till mammi så jag har packat och såå, ska bli skönt att komma till landet ett tag.

Har verkligen inget mer att blogga om, förutom att jag sitter och kollar massa klipp på youtube!


Bjuder på en bild, profilbild på fb faktiskt men tror inte jag visat den för er?

Puss!  

Av Zanni - 15 december 2011 17:40

Nyss ätit goda pankakor, mmmuums.. 


MOT BÄSTIS! ;D

Hörs när jag kommer hem, puss!   

Av Zanni - 15 december 2011 16:56

Haha vilka slarviga bilder, sorry..?

Aja rätt svar var iallafall mina nya skolbyxor med Zanni på rumpan. Fast Z ser ju fuuuuckkeedup ut!

Hiss/diss? 

(ingen av er gissa rätt, elr ju en men utan blogg!)

Av Zanni - 15 december 2011 16:19

Hello babes!


Hemma nu, tog bussen så det tog en massa tid men hemma som sakt.

Är ni intresserade om vad jag gjorde i skolan? aja iallafall så var jag bara där, hadde lektionen osv.. Ni går väl ändå också i skolan?


Ikväll ska jag trääffa Ellis, igen ;) Vi ska nog bara vara hemma hos henne och såå, drar dit vid halv 6 pappa ska typ på något möte därför.

Men först ska han göra pankakor till moi, som jag åt igår hos bääästis och idaag i skolan!

 

         Bjuder på den, cooooling! :D

Haha spegeln utanför skolan, där fastnar man ju alltid. *bilnk*

PUSSSSS! 

Av Zanni - 15 december 2011 14:02

Skulle verkligen vara skitkul och få veta hur gammla ni är. Liksom vilken åldersgrupp som läser och tydligen tycker det jag skriver är intressant, underållande och kul?

SÅ HUR GAMMAL ÄR DU? (Komentera gärna ett svar!)

 

PUSSSS!

Av Zanni - 14 december 2011 22:12


Hehe sämsta videon ever, menmen..


Visar paketet imorrn nu ska jag läsa, puss!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards