♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 19 december 2011 20:12

.. här på landet!


I staden var det ju bara massa slask, men här är det bara plocka fram pulka och skidor.

Ska åka massor imorrn, och ringa jullan! :D

 


Av Zanni - 19 december 2011 19:33

Shoooluluu, im home!


Eller jaa jag har varit hemma ett tag, fixat lite ang min nya header. Spännande..

åt middag osv.


Men nu blir det massa bloggning + leta efter min 500 hundring JAG slavat bort.

Herreeeegud, skit mycket ångest! ;(


När jag kom från skolan träffa jag värdens finaste Hanna, vi gick hem till henne, sedan till hennes mormor och fika. Hihi jag åt ju upp alla deras kakor, skabb? ;O

Men mysigt var det.



Today's


KYSS!    

Av Zanni - 19 december 2011 07:18

Då var det måndag igen, har haft så galet kul så tiden har bara flugit iväg.

Och så är det ju julafton på lördag, haha tiden har verkligen flygigt iväg.


Men hörni, jag har lite bråttom så måste tagga nu.

 

Lilla jaaag idag ;)


Ha en bra dag babes, pusss!  

Av Zanni - 18 december 2011 20:07

Fick en nya skitvarm och mysig nike dunjacka idag.

Eller ja ny och ny, ärvde av min låtsas syrra.

Men det är som precis som ny, hihi älskar den!


Förra året provade jag ha den, men då var den alldeles för stor men hadde den i en dag ändå. Så jag hittade mina älskade regnbågsvantar i fickan också yeey ;)


 

Hiss/diss?



Av Zanni - 18 december 2011 19:37

Älskar denna bild på mig, Kammis du ska vara en stolt fotograf!

Vad tycker ni om bilden?

 

Av Zanni - 18 december 2011 18:03

4 Advent och snöööööööööööö, glad chey!

Nu måste den ju bara stanna till julafton.

Snöar det hos er/ är snö? Eller är det bara här på landet?!

 

Av Zanni - 18 december 2011 17:14

Tjena alla stalkers!


Hemma nu från julbordet, det var skitgött. Hehe jag mår illa nu, kanske beror på alla sötsaker jag stoppade i mig på slutet?

Tjockis :$

Det var så klart mycket mer än på bilderna, asso sill och aa allt det där äckliga, ni vet ju.


Nu måste jag vara social med min släkt som är här då, byebye! ;)

   

 

       Tjusigt tjusigt?


Puss & Kram, vi hörs ikväll ;)

Av Zanni - 18 december 2011 12:25

Vi måste gå nu, vi ska ju äta julbord klockan ett med min fina släkt från holland.

Det är fjärde advent och snöö ;)


 Kort och osamanhängande inlägg blev detta haha, men men..


Här är min outfit:

Pusss!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards