♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 22 december 2011 10:56

Yeeey 2 dagar kvar till julafton och snön verklar stanna, det bara snööaaar mera och mera! ;) 

Och vet ni, idag ska vi.. ut och hugga gran! Hehe här på landet finns det super fina granar så vi hugger själva. 

Fast först ska vi julstäda hela huset, och jag ska hitta min 500 hundring!


Yees, så ser min dag ut ;)


Vaknade nyss så ska käka lite frukost, dusha och fixa mig.


PUSSSS!

 

Av Zanni - 22 december 2011 02:49


Update: Videofyme är cpe, videon gjorde jag för typ en halvtimme sen.

Men iallafall så chattar jag med nåågraa på fb just nu, men ska kanske dissa dom och sova nu? Tror det va, klockan är ju 3..

Av Zanni - 22 december 2011 01:56

 

- Så fort jag ser en spegel måste jag beundra mig själv och pousa i 35257 år!! Kan bli ett problem i butiker.

- I klassen kallar folk mig blond.

- Folk får en helt annan uppfattning om vad jag är för mänikska innan de känner mig.

- Jag är datanörd.

- Jag älskar att sitta och läsa min egen blogg, ego forever! Go girl! ;)

- Jag hatar att gå i klädbutiker och behöva prova saker!

- Jag drogar låtar tills jag tröttnar.

- Jag är skitsnål när det gäller mina egna pengar, skitsnål.

- Det bästa jag vet är att göra videobloggar, men jag kan inte ha min normala röst. 

Jag låter som värsta snobben på mina videoblogger, mina ego!


Av Zanni - 21 december 2011 23:20

   


 



Hehe fet tråkig min önskelista var iår då, menmen! ;p


("önskeliste skylten" har jag sett på flera bloggar nu, lite förvirrad. Men snodde den ialf, säg till om ni har gjort den eller så!! tar bort på en gång!)  

Av Zanni - 21 december 2011 22:41

Fixade till en snabb ikon till min meny, kontakt. 

Snygg visst?  Hiss/diss?


Av Zanni - 21 december 2011 17:48

För er som missat är det midvintersolstånd imorrn, och då brukar alla här på gården samlas hos varann och käka gröt och mysa. Brukar vara rätt kul, men fick reda på att Nathalie inte ska dit nu ;( Det roliga blev tråkigt!


Men iallafall så går vi med facklor bort till dem det är hos och sådär, det börjar 6 så ska tagga snart.


Bytte till min nya tröja, ett par tights + en mössa, halvsooft.

Grymt nöjd jag blev med mitt hår idag ;)

Kram // Zanni (NÄÄHÄÄ)

Av Zanni - 21 december 2011 17:15

 Jaaag har mössa på mig. Då är det vinter! ;)

       

Pontus fick va modell ett tag, next paris eller? Haha supersöt min lilla prins är   

Puss!   

Av Zanni - 21 december 2011 15:13

Fick med mig denna söta tröja idag. Hittade lite pengar i väsken och kände att jag var tvungen att göra av med dom, hehe.. *blink*


Köpte den i storlek medium så att den ska vara lite extra stor och mysig  

Köpte den på Gina Tricot, 149 :-


  




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards