♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 24 december 2011 21:22

Nu tänkte jag visa er vad jag fått i julklapp här hos mamma, kommer ju få hos pappa också så därför kallar jag detta del 1.

1. Kuddfodral

2. Present kort på siden selma, laddat med 600 kronor.

3. Presentkort på Hansen & co, NAAAGLAAAR!

4. Badskumm från lush.

5. Magtröja från Monki.

Haha fattar ni? Ialf så är det billjetter till svenska björnstammens konsär, jag och min brorsaa ska gå!

Och så lite caashh, gissa vad jag ska köpa? + 300 kronor från min mormor, hon satte in dom på mammas konto så ska få dom sen, yey!


Super nöjd, och gaaaalet spänd på att åka till pappa på annandagen!


   

Av Zanni - 24 december 2011 20:38

Halloj och god jul för 5e gången idag, kääära bloggläsare!

Såhär har min julafton sett ut, kortfattat.


Vi startade med tomtegröt + paket öppning på morgonen sedan tog vi det lungt kollade på kalle anka osv.

Sedan kom min morfar + hans fru hit och vi åt julmiddag och de pratade massor. Och jag fattade inte ett skit :(


Det är imorrn vi firar med lite mer drag, vi är hemma hos min morbror och firar med hela tjocka släkten. 

Vilket är ganska många med tanke på att mamma har 10 syskon + deras familjer, kusiner och allt.

Men det brukar vara superkul, jag hoppas att Malva min kusin är där, hon är underbar och har inte träffat henne på 200000 år!!


Nu ikväll ska vi bänka oss framför tven, videobutiken var stängd ;( Faaan, då blir det väl att kolla på sällskapsresan. VÄRDENS TRÅKIGASTE FILM, USHH!!

Eller neeej, vi ska tydligen spela monopol ist, yeeey jag äger ut alla, alltid! :s

Typ äta julgodis jaaag gjort, stolt haha *blink*.


Hehe sorry att jag nästan inte tagit några bilder idag, men har inte orkat tänka på det.

Så bjuder på denna tjusiga tomte..

Nu ska jag visa er mina julklappar, POSS! 

   

Av Zanni - 24 december 2011 17:39

Har nyss dekorerat apelsiner med näjlikor! Ni vet hur det luktar va?

JUL JUL JUL!!! Super mysigt, blir verkligen dubbelt så mycket julkänsla om det doftar jul också.


Har ni några speciella traditiomer i juletider såhär? Skulle vara kul att veta!

Så komentera gärna  

Jag kan berätta lite mer om mina julaftonar ikväll, för nu ska jag vara social som alltid :)


Massa pussar och kramar från mig, ha en fortsatt underbar jul!

 

   

Av Zanni - 24 december 2011 17:30

Jaha så var det med det, kalle anka är slut. 

Vi har en lite tradition att vi alltid fikar massa julfika medans vi kollar på kalle, glögg, lussekatter, pepparkakor, nötte och julmust. Super mysigt!

 

Träskålen på bilden fick mami av mig i julklapp, duktig flicka!? :D


 

Av Zanni - 24 december 2011 14:45

Nu har vi öppnat julklappar och bara tagit det lungt. Tänkte visa er min julaftons outfit, inte så speciell men jag äger inget rött, bara en addidasjacka.

Nu börjar kalle anka! Ska ni kolla?

Efter visar jag er mina julklappar..  god jul ännu en gång!

Av Zanni - 24 december 2011 12:37

Nu avslutar jag tävlingen, och grattis till Maria Ahlbeck!

Du har vunnit ett presentkort av värde 318 :- på lovefilm.com, grattis och god jul!


Jag kommer skicka ett mail med lite information och jag vill att du skriver din addres så att jag kan skicka presentkortet. Sedan är det klart!

 

Av Zanni - 24 december 2011 09:22

Just nuu, DET ÄR SPÄNNANDE!!

           

Av Zanni - 24 december 2011 08:57

Idag är det julafton- NÄÄHÄÄ?


God jul på er underbara bäästa bloggläsare, massa julkärlek till er!

Hoppas ni får en grym jul med massor av packet, god mat och trevliga släktingar.

För det ska jag ha, fast bara några kommer hit det är imorrn vi har riktigt stor fest.


Ser ni hur tidigt jag är uppe, spanar in julklapparna hehe,  har en jag är riktigt nyfiken på!

+ jag blir dubbelt så glad när jag tänker på att jag kommer på massa paket när jag kommer till pappa, yeey!


Som ni kanske förstår kommer jag inte vilja sitta vid datorn hela dagen, troligen inte ni heller men jag ska försöka slänga in lite inlägg då och då.

Julklapparna får ni se ikväll! ;)


God jul och massa pussar och kramar till er!

Hehe..  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards