♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 24 december 2011 00:51

Kom precis ut ur dushen har peelat haft inpackning osv, och nu har jag sånhär genomskinlig ansiktskmask, härligt!

Ska smörja in mig med cocoslotion ta hand om mitt hår och sedan krypa ner i sängen och läsa SOLO haha inte hunnit läsa än. Sedan sussa måste ju vara pigg och glad inför imorrn, haha nej förlåt menade idag!

Btw så hadde jag nytt besökar rekord igår/idag 118 unika!


Godnatt! 

 

 

Av Zanni - 24 december 2011 00:00

GOD JUL ÄLSKLINGAR!! 

Det är ju julafton idaaaag, NÄÄHÄÄÄ!!! Fast det känns inte direkt som det men aja.. skriver ett bättre inlägg imorrn.

GOD JUL!

       

Av Zanni - 23 december 2011 20:54








Vad tycker ni om min söta pälsjacka, köpte den på h&m förra året. Skitsöt om ni frågar mig!

Dock inte så varm nu på vintern -.- Den finns faktiskt kvar såg jag, ni köper den på h&m's barnavdelning för ca 500 :-


Men vad tycker ni  hiss eller diss?

    

Av Zanni - 23 december 2011 20:10

Heej ni undrade ju om hårfärgningen, så gör ett inlägg om det nu. 

Den kommer inte bli av förren efter nyår ;(


Vi läste instuktionerna och det var ju tur:


Den kommer inte bli av förren efter nyår ;(

För det första måste man göra ett allergitest och vänta 48 timmar innan man kan färga.

För det andra så kan det bli grönt ifall man har änvänt henna eller toning förut, vilket jag då har.

Och det är därför att detta är en permanent hårfärg som inte går bort, nånsin!


Sådär nu vet ni varför, puss!

 

Haha jag vet mitt hår ser typ likadant ut som på bilden, men inte på riktgit!! Det skulle blivit nästan svart om jag färgat det, eller ja det skulle ju blivit grönt men ah ni fattar!

Av Zanni - 23 december 2011 18:43

Halloj på er allihopa, har ni precis som jag julstökat hela dagen?

Isåfall kanske ni förstår varför jag inte haft så mycket tid till att blogga!


Men ändå har jag inte hunnit göra knäck ;( Kanske får bli imorrn på dagen, vi ska ha en lungn julafton här hemma. Min morfar kanske kommer om han orkar och kanske en vän till mamma och Emelie.


Men just nu är min storebror här, vi lagar mat vi har en liten "mini julafton" för han ska till farmor, farfar och min svensson släkt imorrn haha!

Han åker vid 1 imorrn så vi hinner ju öppna julklappar osv tillsammans :)


Hehe redan chekat alla som ee till moi, fleeest till meeeej!!! Typ 10 eller något, happy girl! :)


Här kommer lite mysiga julbilder från mitt hem, älskar vår gran.

(menade julklapparna under, höh..)

 

       

Hur ser det ut hemma hos er?


Puss! 

Av Zanni - 23 december 2011 16:07

Vad har du fför typsnitt på headern där det står Of - mellan zannis och sweden, tacksam för svar . <3

Svar: Ingen aning, det är inte jag utan http://www.nattstad.se/SSAGA som gör mina headers, så du får fråga henne. Hon gör headers för 50 kronor, skitsnygga!




när ska du färga??? VISA BILDER!! 

Svar: Det kommer inte bli av förren efter nyår, tar det i ett inlägg sedan!


Hur gör du asso typ i vilket pogram din header, önskelisa och kontaktgrejen? :)

Svar: Som sakt är det inte jag utan http://www.nattstad.se/SSAGA som gör mina headers, fråga henne en header kostar ju då 50 kr. 

Önskelista och julklappstips collagen har jaag gjort i picasa 3, ladda ner svensk och virusfri vertion HÄÄR

Kontakt samt copyright skylten gjorde jag i picnik, du vet säkert vad det är men om inte hittar du det HÄÄR.


Någon annan kanske redan har frågat men hur mycket får du i månadspeng? P.S Älskar din blogg! <3 ;)         

  Svar: Jag får 400 kronor, alldeles lagom för en 12 åring tycker jag. Tack så mycket sweetie! <3          

                                                                                                                                                         Ungefärhur många måste vara med i tävlingen innan ja du börjar lotta elr nåt?

Svar: Ugnefär 20 tänkte jag, men lottar en vinnare imorrn!

(om ni också vill vara med och tävla om ett presentkort på lovefilm med ett värde av 318 kr så kan du klicka HÄÄR!.)


Super kul att ni frågar och såå, men spamma inte min frågelåda!

PUSS!




Av Zanni - 23 december 2011 13:16

Det är kanske lite sent att säga godmorgon..? Kör på ett hej istället, HEJ!

Imorrn är det julafton, NÄÄÄHÄÄÄ menar du det!!??


Vi har massor att göra idag, laga mat och baka. Granen hämtade vi imorrse och vi ska klä den ikväll när minn brorsaa har kommit.

Visar bilder sen också om ni tycker det är kul?

Nu ska jag bara städa sedan färga håret och baka knääck.

Supermegamys!

(vill bara påminna om min tävling där ni vinner presentkort på lovefilm med ett värde av 318 :- ni kan änmäla er HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR)

Mitt hår ser jätte mörkt ut med blixt.. kmr visa bättre före oh efter bilder när jag färgat!


Nu ska jag svara på några mail osv, sen ska jag börja städa, PUSS! 

Av Zanni - 23 december 2011 09:55

Okej babys, igår hadde jag bessökarrkor. 104 FKN UNIKA, 104 NÄTVERK HAR KOLLAT MIN BLOGG!!!


Nu satsar jag på att ligga där uppe varje dag och sedan högre, ÄR NI MED MEJ???

NU KÖR VI!!

(vill bara påminna om min tävling där ni vinner presentkort på lovefilm med ett värde av 318 :- ni kan änmäla er HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR)

Ni ser ju!!? Och sedan längst till vänster ser ni ju ugnefär hur många jag haft andra dagar!!?

Om ni inte tror mig kan ni bara gå och ta er..!


Ciao! 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards