♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 18 december 2011 11:58

Hey bloggen!


Sitter just nu osminkad och väljer kläder samtidigt som jag bloggar, lyckat?

Mina älsklingar har åkt ;( Men nu så ttänkte jag bjuda på lite fler bilder, sedan måste jag börja fixa mig inför julbordet.


   

Vackert vackert :D


Hinner kanske slänga in en outfit innan jag går, annars hörs vi när jag kommer hem!

PUSSS!

Av Zanni - 18 december 2011 02:15



Hehe tidsinställt nu då, vi har ju liksom i gäststugan nu och där finns det inte internet ;(

Tror att vi nog kollar/ ska börja kolla på på film, "No Strings Attached".


Puss och godnatt på er som ska sova  

   

Av Zanni - 17 december 2011 23:39

.. HEEEEEEEEJJDDDÅÅÅÅÅ!!!!

Av Zanni - 17 december 2011 22:01

     

  .. nu ska vi...............?



Av Zanni - 17 december 2011 21:32

K???

Kamala och Ellis dissade mig, de sprang iväg med godispåsen i på toa. Sen när jag kom in satt dom i badkaret, så jag bah helt random satte på vattnet och så badeade vi!

Haha värdens bästa tjejer vie, älskar er! 

   

Av Zanni - 17 december 2011 19:23

Värsta partyt här, FF!


Av Zanni - 17 december 2011 19:09

 

 

Mina tjejoooor det!


Haha detta ska vi äta upp ikväll, tjockisar??? ;)

Av Zanni - 17 december 2011 18:15

Jag och Ellis fixade en liten överrasknings middag år Kaaaamiss, gulligt ju?!

Haha sedan hadde vi matkrig, det är därför det ligger pasta över hela matsalen.

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards