♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 21 december 2011 14:26

Gissa vilken chey som är gladast på hela denna planet just nu? JO JAG!!

Fick ju jullov idag, livet är en dans på rosor :)

Ingen skola!! Wiiiihoo, jag är en 3-åring, grymt! :D


Har jullov ända till 9 januari, närmare 3 veckor vill säga.

(Från dagens hundpromenad, ska visa fler bilder snart.)  

Av Zanni - 20 december 2011 16:33

Halloj alla stalkers!


Kom nyss hem, var ju på julmarknad med skolan. 

Jag tycker inte om munkar (såna man äter) längre. PUNKT.


Men snart ska jag göra mig i ordning lite, och sedan åka iväg till min gamla skolas julspel i kulturhuset. Okej den skolan är bäst och inte normal, så fråga inget!


Nu ska jag äta lite med mamma osv, men bloggar mera ikväll ;)

Puss!    

Av Zanni - 20 december 2011 16:20


En god vän..

Vem skulle jag vara utan mina vänner?

Av Zanni - 20 december 2011 12:12

 

Ser ni inte den nya designen? Tryck isåfall på f5!

Hiss eller diss?

 

Säger taaaaackish till snygga Saga, som gjort headern och bakgrunden.

Saga gör headers för 50 kronor, grymt värt det eftersom en snygg design är den första läsarna ser.

 Och då måste den ju vara snygg och dra till sig folk :D

http://www.nattstad.se/ssaga




Av Zanni - 20 december 2011 07:07

Godmorgon Sötisar!


Ska snart gå ner till bilen och åka till da skoolaa.

Vi ska på julmarknad med skolan senare idag också, fick lite cashh av mamma.

Mest godis tror jag, hehe kanske en liten julklapp också?


Sen när jag är hemma ska jag iväg till min gamla skola de har julavsluting osv, ska bli jätte kul.


Men nu måste jag äta frukost, pussspusssss! 


   

Av Zanni - 20 december 2011 06:12

Här kommer ett litet smakprov på min nya header, grymt snygg!

Lägger in den ikväll, så cheka min blogg då.

Taaaaack tusen tack till http://www.nattstad.se/SSAGAhon gör sånna här snygga headers för endast 50 kronor. Billigt och gryyyyyyyyyymt snygga ;)    Men berättar mer ikväll.

Godmorgon föressten, hehe ;)

 

Av Zanni - 19 december 2011 20:48

Liten osminkad tjej sitter här och slår in julklappar + en kopp te. Mysmys!

Ska köpa de sista nu i veckan, haha shiit lite bråttom?

Men bara några fattas, tex bästaväns. ;)

Tror aldrig ni sett mig såhäär osminkad, utan faundation, puder concaler mascara kajal och hela paketet.

Den nakna sanningen.


Detta blir även sista för idag, så puss och godnatt!     

Av Zanni - 19 december 2011 20:23

Hur bortskämd är du?
Egen boxer [] 
Egen DVD [x]
Egen video [x]
Egen data [x]
... Bredband [x]
Mobil [x]
Mp3 []
Ipod []
Eget rum [x]
X-box 360 []
Playstation 1 []
Playstation 2 []
Playstation 3 []
Nintendo DS [x]
Guitar Hero []
Singstar []
Moped []
Cross [ )
Fyrhjuling []
Mamma [x]
Pappa [x]
Bror [x]
syster [x]
Mormor [x]
Morfar [x ]
Farmor [x]
Farfar [x]
Vart på skidsemester i utlandet [x]
Vart på solsemester i utlandet [x]
Vart i USA [x]
Vart i storbritannien [x]
Vart i Thailand []
Vart i Afrika [x]
Vart i Asien []
Vart i Italien []
Vart i Turkiet []
Vart i nått övrigt land i Europa [x]
Vart i Stockholm [x]
Vart i Göteborg [x]
Vart i Malmö [x]
Har mer än 5 par skor [x]
Har mer än 5 par byxor [x]
Har mer än 10 tröjor [x]
Har varit på konsert [x]
Åkt båt [x]
Åkt flygplan [x]
Åkt tåg [x]
Åkt spårvagn [x]
Åkt tunnelbana [x]
Har sovit på hotell [x]
Har sovit i tält [x]
Har sovit under bar himmel [x]
Har sovit i husvagn/husbil []
Du har sovit med någon [x]
Du har tältat med dina kompisar [x]
Du har åkt buss själv [x]
Du har vunnit något [x]
Du har vart ute efter 02:00 []
Har/haft ett eget husdjur [x]
Ditt rum är stort [x]
Du får nästan alltid pengar när du ber om [njaaa?]
Din mobil har kamera [x]
Du får oftast som du vill [x]
Ni har fler än 10 kanaler hemma [x]
Plattång [x]
Laptop [x]
Gitarr []
Elgitarr []
Piano []
Trummor []
Flöjt []
Stereo [x]
Surroundljud [x]
Locktång [x]
Du får ha msn för dina föräldrar [x] 
Du har en vän du kan lita på [x]
Ska snart på en konsert [maby?]
Du ska snart utomlands [x]
Du har allt man kan önska sig [hahahah ja, värdens bästa famlij + vänner <3]
Totalt:
1-9 : har du inge eller? []
10-34 : du är ganska fattig []
35-51: du är normal? [x]
52-71 : Sluta be om så mycket, du har ju redan allt [x]
72 : överdrivet, bitch []

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards