♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 23 december 2011 02:35

  Det är en dag imorrn också! Vi ska laga mat, baka och hämta in granen + klä den.

Hehe vi hann inte idag, julhandeln tog sån tid:(


Puss och godnatt!:)


PS: Glömm inte att vara med och tävla: http://zanni.bloggplatsen.se/2011/12/22/6917272-taaaavling/#kommentarer


Av Zanni - 22 december 2011 23:56

Godkväll värdens bästa läsare, ska visa snart varför!


Kom hem från resturangen för läänge sen, men segis som man är orkade jag inte blogga.

Men nu gör jag det ju? Jätte kul att så många anmällt sig till tävlingen, verkligen super skojj!


(Var med du också klicka HÄÄÄÄR för att vinna ett presentkort laddat med 318 :- från lovefilm.com!!)


Just nu skypar jag med mina underbara coolingar, fast nu ska oden gå.. ;(( han kommer tillbaka!

Haha jag skriker nej lika gulligt som han skrek till mej! :D

Asso skype måste vara värdens bästa uppfinning, älskar det. 

 

That's what I call beauty..!?


Kisses..    


Av Zanni - 22 december 2011 22:10

Har ni hört GMX nya låt, "Min Ängel"? Grym om ni frågar mig. Nya drogen!

Av Zanni - 22 december 2011 18:20

Nu så ska jag tydligen åka iväg till centrum och äta på resturang med några släktingar. 

SHIIIT MÅSTE FIXA MEJ! 

Så yees ;) Kisses.. 

   

Av Zanni - 22 december 2011 17:10

Shopping från coop!


Tidningen Solo, balsam från syoss, rose night cream, lotion från LdB och mörkbrun hårfärg.

Spännande, ska blogga mer om det senare!?

Puss! 

Av Zanni - 22 december 2011 16:50

Hallo snyggingar!


Vet ni vad som hände nyss? Vi var och storhandlade nu inför jul, och sen när vi ska åka hem kör vi ner i diket. Inte så jätte långt eller så.. Men ändå! 

Så vi ringde typ till massa grannar, och nu har vi fått upp den :)


Som sakt hadde den inte åkt ner så långt så vi behövde inte ta traktorn!!


Massa mat har vi iallafall nu, jag fick med lite produkter osv med mig hem och en back men julmust, visar bild snaart, puss! ;)

 

Av Zanni - 22 december 2011 12:57

Nu kör jag igång med en liten tävling eftersom det går så bra med bloggen just nu!


NI kan alltså vinna ett presentkort från Lovefilm.com med värde 318 :-

Ni kan hyra filmer och spel, det kostar INGET! Portofritt och inga förseningskostnader.


Vi är medlemar där, därför har jag fått dessa presentkort.


Lovefilms hyrfilmstjäsnst ger dej:


- Det bästa sättet att hyra film, TV-serier och spel. 

Allt levererat portofritt direkt hem i brevlådan.


- Sveriges största utbud av hyrfilm, välj bland över 20 000 titlar.


- Hyrspel för PS3, Xbox och Wii.


NI DELTAR SÅHÄR:

Ni behöver bara komentera "jag är med", er blogg och helst er mailadress,det skulle underlätta att ta kontakt med dej då.

OM DU VILL FÅ STÖRRE CHANS ATT VINNA, LÄNKA MIG + TÄVLINGEN I ER BLOGG!!

Om ni inte vill komentera er mailadress så kan ni maila den till zanniblogg@live.se.


Annars tar jag kontakt via eran blogg eller så skriver jag ett inlägg här på min blogg.


Jag kommer avsluta tävlingen när det är tillräckligt många som tävlar, jag skriver ett inlägg när den är slut. Och om ni inte svarat mig inom en/två dagar lottar jag ut en annan vinnare!!!


Vid övriga frågor? zanniblogg@live.se

 


Av Zanni - 22 december 2011 12:00

Ni vet när man råkar dra ur hörlurarna till mobilen och glömt stänga av musiken.

Då vrålar lixom "Lifestyle" över halva tåget/bussen.

Och jag som alltid rodnar blir tomatröd, pinsamt!!!


Och när det inte finns rätt storlek i butiker och man typ hittat värdens snyggaste tröja, asso man blir seriöst helt gaaaalen!!


Mjukisdressar, det är det underbaraste som finns. Såå skönt att bara hoppa in i på kvällarna.


Och att ha städat och snyggt rum, underbart!

        

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards