♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 11 december 2011 19:44

LOVE, LOVE LOVE!

KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK!

 

Av Zanni - 11 december 2011 18:34

 


Tänkte svara på tre komentarer nu, duktigt visst?! ;)


"Vad för kamera???? :) Länkbyyte??? ♥"

Svar: Jag har svarat på det förut, men skriver igen eftersom ni är bääst!

Jag änvänder en "Olympus 850 SW", den är grym!



"Hur har du fixat ihop bilderna?något spec program?"

Svar: Jag gjorde julklappstips collagen i ett pogram som heter Picasa, grymt bra!

Ladda ner en svensk och virus fri version HÄÄR :)



"Hej!
En random fråga, som inte hör till inlägget.
Vart har du köpt dina sss mjukisar, har dom bra kvalite?"

Svar: Mina SSS mjukisar har jag bäställt hem från Nautiska Magasinet, de är grymt mysiga och kvaliteen är väl bra. 

HÄÄR kan ni beställa allt, byxor, mössor tröjor allt! Jag har ju både gråa och blåa mjukisar, funderar på att beställa hem en tröja också? ;*

PUSS PÅ ER!

Av Zanni - 11 december 2011 18:12

Halloj, skriver lite kort om min dag efter som jag inte har uppdaterat.

Jag har varit på museéum med min pappa, sen fikade vi i stan osv..

Seden åkte vi väl hem, åt lunch och pratade om lite grejer och sedan hadde han tvättstuga och jag kollade på "Vid Vintergatans slut" kul! :D


Och här kommer nu en skittrågig video, visst lägg ner en minut av ert liv på att kolla på mej. Verkligen ett tips! 

HAHA

Av Zanni - 11 december 2011 17:52

Då var det 3e Advent, och ingen snö! ;(

Till julafton måååste det ju komma snöö, snäääälla snäälla!   

 

Av Zanni - 11 december 2011 10:37

Kan inte uppdatera nu, uppdaterar ikväll!!! ;)

Av Zanni - 10 december 2011 19:51

 

Kvällens outfit, hiss eller diss?    

Av Zanni - 10 december 2011 13:55

Hello sweetis!


Förlåt att min uppdatering inte varit bäst under morgonen, hehe. Men jag har bara suttit och geekat framför datorn så hadde ändå inget specieellt kul att blogga om :D

Jag ska iväg och köpa en present till min kusin, han fyller år så vi ska på kalas dit, maskerad.

Jag ska vara pingvin vi ska åka och hämta upp en pingvindräkt jag och mammi :D

Visar er bilder sen haha.


Vi hörs ikväll, kommer nog hem runt 7 tiden.

Puss & Kram    

Av Zanni - 10 december 2011 11:53

Länkbyte med söta Moa, vi gick i samma skola i typ en vecka förut haha!

Nejmen hon är grymt fin tjej och galet duktig på att fotta också.


Alltid kul att hjälpa folk att få läsare, så kom igen nu babes cheka, läs komentera och sprid hennes blogg!


 

http://phbymoa.blogg.se/ 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards