♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 17 december 2011 00:19

   

Skype just nu då, sanning ir sanning haha töntar ;))


Ska borsta tänderna och ta på mig min rosa morgonrock nu, puss!

Av Zanni - 16 december 2011 23:35

SÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!
!!!!!!!!!!!!! '

Då syftar jag på detta:


     


Ni är värdens bästa bloggläsare, startar upp en jätte liten tävling ikväll.

Kanske!  

Av Zanni - 16 december 2011 22:23


Hehe videoyme var knaaas så denna video dröjde skitlänge, hehe sett klart på filmen och allt!


Nu ska jag göra en video med allt mitt smiink i, så håll utkik ;)

Av Zanni - 16 december 2011 19:52

Nu ska jag kolla på "Tjenare Kungen" med min fina famlij, mysmys!

Uppdaterar er senare, puuuuuss!

 

Av Zanni - 16 december 2011 19:24

Har nyss ätit en supergod middag med mamma och Raymond. Böndipp, ris, majschips och min egna guacamole.


Lixom varför slösa pengar på färdig köpt, när den dessutom inehåller 5 % avokado!

Så jag tänkte för första gången lägga ut ett litet recept på min blogg!

Varsegoda ;)

(okej då, mammas guacamole)


3 avokado

2 vitlöks klyftor

salt (på egen känsla)

 Cayenne peppar (på egen känsla)



Mosa avokadon med en gaffel, pressa vitlöken i en vitlökspressare och blanda i.

Ha sedan i salt och Cayenne peppar på egen känsla, men brukar räcka med ca 1-3 nypor.

Servera med majschips, godast med chilismak!

 

Av Zanni - 16 december 2011 18:05

Aloe Blacc- I need a doller

Av Zanni - 16 december 2011 17:18

Ni frågar ju efter massa grejer och det är super kul, speciellt videos osv..

Så jag tänkte köra igång som en liten julkalender eller vad man ska säga?


Lite exempel på grejer jag ska försöka klämma in i bloggen, då och då:


Ni får själva säga vad NI vill ha/ se mer av i min blogg. Då fixar jag det, jag ääälskar ju att blogga.

My life, my rules! 

   

Av Zanni - 16 december 2011 16:35

Måste bara ta upp en grej, du som stalkar min frågelåda. Sluuta!

Fråga dina frågor i en och samma fråga, okej! Så jobbigt med 6 olika.


Jätte kul att ni frågar osv.. Men inte spamma fråga som sakt alla i samma. 

Ska ha frågestund snart kanske, eller vad tycker ni?


Sötis..  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards