♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 17 december 2011 16:32

 

Stoooltaa! <3

Av Zanni - 17 december 2011 15:04

Idag är det exakt 1 vecka kvar till jul, och fullt av snöö!

Jippieee!

Ellis sa att inne i stan bara spöregnade det, hahahah.

  

Haha snöö ÄR ju faktiskt blått!


PUSS!

Av Zanni - 17 december 2011 13:04

Hello babes!


Nu ska jag åka in till centrum, köpa massa inför kvällen. Kommer bli gaaalet!

Sedan hämta Ellis på stationen, Kammiiiiss kommer liite senare.

Puss så läänge 

   

Bjuuuuder stort

Av Zanni - 17 december 2011 12:13

Igår fick jag en liten julstjärna av mamma, en rosa.

Hihi superfin, passar mitt rum perfekt, vad tycks?

 

Puss & Kram   

Av Zanni - 17 december 2011 10:51

YEEEEEEEY haaaappy!!!

DET SNÖAR HÄR HOS MIG PÅ LANDET!!!!!!! ;)

ÄNTLIGEN!!

DET ÄR JU HELT VITT UTE, NU SKA JAG UT!!! 


Snöar det hos er babes? 

 

PUSS!

Av Zanni - 17 december 2011 09:26

.. med en lång och varm dush och en kopp te!

Härligt!


Hur brukar ni starta er morgon på bästa sätt?

 

Av Zanni - 17 december 2011 00:30

Jag igentligen hatar facebook, det är ju bara massa bråk osv..

Men jag skulle aldrig kunna sluta, inne 24/7 mitt liv lixom ;)

      

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards