♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 10 december 2011 10:26

Morning på er, kollar just nu på Resultats Showen av Idol orkar verkligen inte sitta och kolla på det andra. Vill bara se vem som vinner!


Måste erkänna att jag tycker mer om Robin än Amanda, vem hejade ni på?


Så vackert..  


Av Zanni - 9 december 2011 19:52

Blir en mysig hemma kväll denna fredag, behöver nästen det har varit en slitsamm skolvecka.

Så det ska bli skönt, men jag vill ju springa runt och skrika, det är ju liksom freedag..


Men nej inte för mig, det blir väl att kolla på nån film med pappa och äta lite gottis?

Jag pallar verkligen inte med allt Idol skit!!! Öhh.

Fast nu ska jag dusha, härligt, HEJDÅ!

   HAHA GUD FÖRLÅT, jag ee så töntiig!

 

Vi hörs väl mer under kvällen, pussss!  

Av Zanni - 9 december 2011 18:12

Tänkte köra på lite julklapps tips, måste själv börja köpa julklappar snart..


Suttit i typ 1 timme och fixat ihop dessa snygga collage, *stolt!

     

Snygga visst?  


Vill ni ha fler julklapps tips, komentera det isåfall, puss!

Av Zanni - 9 december 2011 16:11

Shooz!


Ni såg väl mitt förra inlägg? Har inte gjort så mycket mer, jag, Amalia och Hanna typ "hängde" runt och var skitcoola, hahahaha nedjå driver, driver!

Amalia köpte en macka på "Oh thank heaven 7eleven" OMG hahahahaahaah så roligt man kan ha!


Som jag och Hanna beslag tog och åt typ halva, förlåt Amalia   

Invigde mina nya vinter skor idag, det snöade och var skitkallt jue.


Vi bjuder på lite bilder också, jag och mina tjejoor..

 

Haha guud jag ser jätte liten ut, kan bero på att de är sjuor och jag sexa..?  


 Jag och värdensbästa Hannabeliiitooo <3

Mina brudar, stolt ;*  

 


 Coolingar?

   

Haha Hanna kommer döda mig, men var bara tvungen!

Stackars Amalia ;( <3


Pusssss! 

Av Zanni - 9 december 2011 13:29

Jag, Hanna och Amalia stannade på resurstiden, höh..

Eller ja vi sitter i ett rum och lyssar på Justin Biber och skypar med en jätte gullig kille, han heter Steve :D

Haha lärarna är i ett annat rum, vi övertalade de att vi skulle jobba, hehe!!


Nejdå, men jag har faktiskt gjort klart NO:n!

Och Hanna och Amalia har typ jobbat matte, ni får inte tro att jag går i värsta slapp skolan, det är Montessori!

 

Nu vet ni vad jag sysslar med höh..


 

(bild från igår, på idrotten)

 

Vi hör när jag kommer hem, puss & kram  


Av Zanni - 9 december 2011 07:48

Godborgon sötisar, sovit gott?

Jag har haft mardrömmar ;( Så det var super svårt att komma upp, jag och pappa bråkade och ja.. Ushh..

Men nu är allt bra igen, jag har fixat mig och ska äta lite frokost och sedan kolla på Julkalendern, den är faktiskt riktigt bra iår!


Jusdet min nya kamera kommer snaaaart, yippie! Men mer om det senare.

Puss & Kram 

   

Lilla jaaag idag ;)


 

Av Zanni - 8 december 2011 22:45

 

Av Zanni - 8 december 2011 18:41

       

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards