♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 26 december 2011 18:35

Jag som bara skulle köpa EN sista julklapp... Hmm hur kommer detta sig..?? Kommer hem med fyra fulla kassar som tre är till mej själv. Känns inte riktigt bra detta?


Haha har sprungit runt på stan idag med en chai i handen, lovely :D Visar er snart vad som fått följa med mig hem!

 

Av Zanni - 26 december 2011 09:59

Nu ska jag ut och träna lite, man satsar ju som sakt på beach 2012, yeeaaah! *blink* haha ;)

Har bra musik i lurarna så det funkar absolut, godmorgon!   

Sååå fin verkligen.. not.  

Av Zanni - 25 december 2011 23:53

Ska hoppa i säng och smsa med sjuka sötnöööööt

Hahah näääråå driver med er..

Puss och godnatt!
       

Av Zanni - 25 december 2011 22:54

NI FÅR IGNORERA MITT HEMSKAUTSEENDE, JAG SER UT SOM ETT TROLL.

VET!


Av Zanni - 25 december 2011 22:44

Fick två julklappar till idag, najs!

 

Ett litet sminksätt eller som dom kallar det "Holiday Collection" från Isadora och ett asballt nagellack från Maybelline.

Hoppas ni haft en bra juldag, kommer ett videoinlägg snart där jag pratar lite.. hehe om massor.

Puss!

Av Zanni - 25 december 2011 21:31

Gash så glad man blir av denna låt, vill bara sjunga med och daaansa. Älskar sån musik, inte direkt min "stil" på musik, men en lixom härlig låt att lyssna tycker jaaag :)


Har jag fel? Vad tycker ni?


Av Zanni - 25 december 2011 13:36

Hello snyggingar, fixat klart mig nu + tagit massa bilder till er! :)


Vi ska hoppa in i bilen om ugnefär en halvtimme, så jag måste hinna städa mitt rum och slå in lite fler julklappar, hehe..


Ser ut såhär idag, magtröja från monki, vitt linne + en par ljusa jeans, super! :)


Puss! 

Av Zanni - 25 december 2011 12:31

Godmorgon, kan man säga det halv ett? Aja så får det bli, godmorgon!


Jag stardade min morgon med att ligga i sängen och sega i 1 timme och smsade med en, sedan åt jag en superfrukost med annanas, te och smoothie.

Och nu har jag varit ute och tränat i över en timme, superskönt. 

Så nu ska jag ta en snabb dush och fixa i ordning mig, vi ska till några släktingar idag. -.-


Men imorrn åker jag hem till stockholm, yeees ;) Då ska jag vara med massa kompisar och även va barnvakt, cashh! 

Och sen såklart, fåååå mina julklappar av pappa!!! <3 Läängtar!

Bless.

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards