♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 30 december 2011 20:08

Tjeeenare, träffade ju Amalia i stan. Vi sprang runt som småyrväder och leta kläder, eller ja hon. Inte jag.

Ushh jag hatar att vara i stan just nu, alla bara knuffar undan "små flickor" som jag, men då får dom en armbåge i sidan, yeeaaah!!


Sen gick jag till pappas jobb, vi skulle köpa min nya dator men mer ang det kommer upp ikväll. Säger bara att den är suupermeganajs!


Detta är iallafall det jag fick med mig hem från stan, standard linne och värmeskydds kräm (haha?).

Båda från h&m.

 

Av Zanni - 30 december 2011 13:44

Av Zanni - 30 december 2011 11:33

Jag har ETT nyårslöfte inför 2012!


Bli käääääääär!!!!


Haha jag är nog den enda i hela värdens som aldrig blir kär, stackars mej -.-

Har ni några nyårs löften?

     

Av Zanni - 30 december 2011 10:48

Har bloggtorka, ni läste ju mina inlägg igår. Suck.

Har ni något/några tips jag ska blogga mer om? Frågestund, videos, tips, insperation, ur min garderob, hiss & diss, dages utmaning?? Ni får välja och gärna komma med egna förslag, skulle vara superkul!

 

Men ialf så ska jag troligtvis vara med Ellis idag, annars blir det nog staan med Amalia. Om Ellis inte kan vill säga ;)

Men som sakt blir det massa uppdatering ang nyår osv idag, härligt härligt! 

PUSSSAAAAARR!


Mys

Av Zanni - 30 december 2011 00:38

Myser i min gråahoodie, och kollar massa filmer på veehd. Mys!

Go'natt!



 

Haha älskar bilden jag tog nyss, random? ;)  

Av Zanni - 29 december 2011 21:35

Ni vill ju se fler skönhetstips osv, såå yees här har ni!


Blanda helt vanligt strösocker och olivolja i en liten skål, så har ni en helt egen bodyscrub. Funkar superbra, billigt och bra!


Om ni tycker det verklar äckligt kan ni köpa denna från tillexempel Inn & Finn. Har den själv, finns i flera olika dofter men föredrar Mango och papaya, älskar den!

(bilden är lånad från google, min är hos mamma!)  

Av Zanni - 29 december 2011 20:18

Här är bilder på det jag köpte idag, haha jag och bästis köpte likadana tröjor. Yeey, snyggsnyggsnyggsnygg! :)  

 

   

Av Zanni - 29 december 2011 19:48

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!! HEJ!

Kom nyss hem.. nej men gud vilken tråkig och standard början.

Men det är sant såå.. kom nyss hem. 


Hello Snyggingar!

Jag var tvungen att gå hem och umgås med pappa, och sen går han ut och springer. Fett taskigt!

Men ialf så var vi ju på bio idaaag, Alvin och gänget 3, yeey! Skitläskig.. 


Sen gick vi och kollade i massa affärer typ, sen gick vi och fika!

Okej ni som tyckte detta var kul att läsa, ni borde få pris! Herregud så typiskt och tråkigt inlägg.


Haha som pris får ni att jag visar er min shopping, puuuusssaaar!!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards